۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۵۸۶۶۸۳
مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری:

دفاع از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب رسالت امروز حوزه های علمیه است

مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با تأکید بر این که امروز حوزویان دفاع از دستاوردهای انقلاب را تکلیف خود می دانند، گفت: امروز و در آستانه دهه چهارم انقلاب اسلامی نیز حوزه در جهت دفاع از دستاوردها و خدمات چهل ساله انقلاب اسلامی از همه ظرفیت های تبلیغی خود بهره خواهد گرفت.
مدیر حوزه علمیه مصطفی خان ساری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام غفار شعبانی، مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری امروز در مراسمی که به مناسبت هفته بسیج در این مدرسه علمیه برگزار شد، بسیج را از یادگارهای ارزشمند امام خمینی(ره) در راستای حفاظت از انقلاب و نظام اسلامی معرفی کرد و گفت: بسیج، سرنوشت جنگى كه براى نابودى انقلاب اسلامى طراحى شده بود را تغییر داد و زمینه شكست قطعى رژیم بعث و پشتیبانان آن را فراهم کرد.

وی با بیان این که بسیج تأمین و تضمین كننده امنیت در سراسر كشور بوده و توطئه هاى مختلف دشمن را خنثی کرده است، خاطرنشان کرد: اندك افرادى باور مى كردند، بذرى كه امام راحل در سال ۵۸ كاشتند تبدیل به درخت تنومند پرثمرى شود كه سراسر كشور را از میوه هاى شیرین خود بهره مند کند.

حجت الاسلام شعبانی با اشاره به این که امروز بسیج و فرهنگ ارزشمند آن از مرزهای جغرافیایی عبور کرده است، بیان داشت: شکل گیری بسیج در جهان اسلام نیز برگرفته از اندیشه های ناب امام راحل بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز در پرتو فرهنگ بسیج در لبنان طومار رژیم صهیونیستی در هم پیچیده شده است و مقاومت چندین ساله در سوریه موجب شکست توطئه آمریکا، صهیونیست ها و آل سعود شده است، گفت: امروز در سایه همین روحیه مقاومت و ایستادگی بسیجی شرایط برای مقاومت مردم مظلوم یمن در برابر ددمنشى شجره ملعونه آل سعود و تهاجم وحشیانه رژیم عربستان و هم پیمانان آن فراهم شده است.

وی، خدا محوری و ولایت مداری را دو شاخصه مهم نیروی مقاومت بسیج عنوان کرد و گفت: امروز این دو شاخصه مهم بسیج موجب تجلی نقش بسیج در عرصه ها و صحنه های مختلف انقلاب اسلامی شده است.

حجت الاسلام شعبانی با بیان این که با بیان این که امروز کشورمان نیز بر مبنای فرهنگ بسیجی به پیشرفت های گسترده ای دست پیدا کرده است، افزود: اگر این فرهنگ در همه ابعاد و حوزه های کشور نهادینه شود به طور حتم انقلاب و نظام به طور کامل بیمه خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری در بخش دیگری از سخنان خود رسالت حوزه های علمیه و بسیج را تقویت اسلام و انقلاب عنوان کرد و گفت: این دو نهاد ارزشمند کشور، همواره در عرصه ها وصحنه های مختلف پشتیبان و حامی حقیقی انقلاب و نظام بودند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز نیز حوزویان دفاع از دستاوردهای انقلاب را تکلیف خود می داند، بیان داشت: امروز و در آستانه دهه چهارم انقلاب اسلامی نیز حوزه در جهت دفاع از دستاوردها و خدمات چهل ساله انقلاب اسلامی از همه ظرفیت های تبلیغی خود بهره خواهد گرفت./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات