۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۵۸۶۵۹۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تبعیض در درمان انسان ها بدترین ظلم است

نماینده ولی فقیه در لرستان تبعیض در درمان انسان ها را بدترین ظلم عنوان کرد و گفت: در حوزه درمان نگاه ها باید خدایی باشد و زمینه خدمت رسانی به مردم به خوبی فراهم شود.
نماینده ولی فقیه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درخرم آباد، مجهزترین مرکز تشخیصی بیماری های ریوی غرب کشور با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان و رییس دانشگاه علوم پزشکی در مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی خرم آباد افتتاح شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز تشخیصی بیماری های ریوی مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی خرم آباد گفت: سلامت یک حقوق انسانی است.

وی با بیان اینکه کمک به انسان نیازمند به ویژه در حوزه سلامت وظیفه ای شرعی است، افزود: در حوزه سلامت نباید حواشی دخالت کنند و نباید اجازه داد مانعی برای خدمت رسانی و پیشرفت در مسیر بهداشت و درمان به وجود بیاید.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه نگاه ها در مجموعه بهداشت و درمان باید خدایی باشد، خاطرنشان کرد: بدترین تبعیض، تبعیض در درمان انسان ها است و این مصداق بدترین ظلم است.

وی با اشاره به این که لرستان نباید کمبود نیروی متخصص و امکانات درمانی داشته باشد، گفت: با توجه به ظرفیت استان باید زمینه و امکانات لازم فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با بیان اینکه از بدترین معضلات جامعه جاهل بودن آن است، عنوان کرد: برای رفع این مشکل باید جامعه را به سوی علم و صداقت نگه داریم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت در نظر گرفتن حقوق شهروندی در مراکز درمانی افزود: راه اندازی سایت بین المللی مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی خرم آباد می تواند در ایجاد این مسیر نقش آفرین باشد./9451/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات