۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۵۸۴۰۱۵
نماینده مجلس شورای اسلامی:

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان دشمن را ناامید می‌ کند

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان موجب یاس و ناامیدی دشمن می‌شود، گفت: شرکت گسترده مردم در این راهپیمایی نشان از عظمت، اقتدار و مردمی بودن انقلاب دارد.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشمنی‌های دشمنانی علیه جمهوری اسلامی ایران همچنان ادامه دارد و آن‌ها نمی‌خواهند ایران اسلامی از استقلال برخوردار باشد.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها به دنبال آسیب رساندن به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی هستند، گفت: استقلال جمهوری اسلامی ایران به برکت خون هزاران شهید به دست آمده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: ملت ایران می‌توانند به روی پای خود بایستند و یکی از نگرانی‌های دشمنان نیز استقلال کشور، ایستادن و مقاومت و تکیه به نیروی خودی است.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه آمریکا می‌خواهد ایران نیز مانند عربستان باشد و بدون آن‌ها یک هفته را هم دوام نیاورند، تصریح کرد: خاشقچی یکی از روزنامه‌نگاران عربستانی بعد از اینکه انتقادی را به نظام حاکم می‌کند بلافاصله سلاخی می‌شود و آمریکا هم می‌خواهد ایران اسلامی نیز اینچنین دیکتاتوری در آن حکم فرما باشد.

وی ادامه داد: در حالی که کنسولگری یک کشور باید پناه ملت باشد اما در روزهای اخیر دیدیم که فردی در کنسولگری عربستان را قطعه قطعه می‌کنند و آمریکا نیز هیچ واکنشی نشان نداده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تمام حرف‌های دشمنان دروغ است و آن‌ها به دروغ می‌گویند که خیرخواه ایران اسلامی هستند اما باید به این دشمنان بگوییم برای عربستان چه کاری را انجام داده‌اید که درصدد هستید برای مردم ایران انجام دهید.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه نظام ایران برخواسته از مردم است و مستکبران نیز هیچ علاقه‌ای به این نظام که برخاسته از مردم است را ندارند، اظهار کرد: در گذشته شاید یک نفر برای یک ملت تصمیم می‌گرفت اما امروز مردم در سرنوشت کشور خود نقش موثری را ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا از نظام مردمی ایران عصبانی است، افزود: در روز 13 آبان که روز استکبارستیزی است به تمام کشورها بیدارباش می‌دهیم که نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه باشند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: 13 آبان امسال از سال‌های گذشته متفاوت‌تر است چرا که 13 آبان امسال همزمان با اعلام رسمی تحریم‌های آمریکا است و برای اینکه مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان مانند آمریکا بزنیم مردم حضور گسترده‌ای خواهند داشت.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 13 آبان موجب یاس و ناامیدی دشمن می‌شود، بیان کرد: شرکت گسترده مردم در این راهپیمایی نشان از عظمت، اقتدار و مردمی بودن انقلاب دارد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حفظ اقتدار و ایستادگی و تکیه کردن بر روی پای خود از جمله پیام این راهپیمایی به جهانیان است از این رو نیز آمریکا سنگ‌اندازی می‌کند تا ایران اسلامی به عنوان الگویی برای دیگر کشورها تبدیل نشود./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات