۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۵۸۳۸۹۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دشمن از اتحاد مردم ایران می‌ترسد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید با حضور در راهپیمایی‌ها وحدت و انسجام خود را به رخ جهانیان بکشیم چرا که دشمنان از صحنه‌های اتحاد مردم می‌ترسند.
عبادی

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: پیامبران برای برپایی عدل مبعوث شدند.

وی با بیان اینکه دشمن به گفته خود از گزینه‌های روی میز علیه ایران استفاده می‌کند، گفت: توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان سالیان سال علیه انقلاب اسلامی وجود داشته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن جنگ روانی را ایجاد کرده است، افزود: در تمام تهدیدهای دشمنان چیزی جز رسوایی نصیب آن‌ها نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: با وحدت و انسجام تمام توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود و هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل وحدت یک ملت ایستادگی کند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی بیش از 70 سال فلسطین را اشغال کرده و انواع جنایت‌ها را انجام می‌دهد، ادامه داد: وحدت و انسجام می‌تواند سرنوشت ملت‌ها را تعیین کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: همچنین مقام کسانی که قبل از ظهور امام زمان(عج) در مقابل فتنه‌ها ایستادگی می‌کنند از مقام کسانی که بعد از ظهور همیاری می‌کنند بالاتر است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه استکبار جهانی در انزوا قرار دارد، اظهار کرد: باید با حضور در راهپیمایی‌ها وحدت و انسجام خود را به رخ جهانیان بکشیم چرا که دشمنان از صحنه‌های اتحاد مردم می‌ترسند./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات