۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۵۸۱۲۰۶
امام جمعه پردیسان:

زانو زدن در برابر دشمنان خیانت به اسلام و انقلاب است

حجت الاسلام والمسلمین قوامی گفت: هرکدام از مسؤولان دولتی و صاحب قدرت که در مقابل دشمن زانو بزنند، در حقیقت به نظام و اسلام خیانت کرده‌اند.
حجت الاسلام والمسلمین صمصمام‌الدین قوامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین صمصام الدین قوامی، امام جمعه پردیسان در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه پردیسان با اشاره به صفات ضروری حاکم جامعه  اظهار داشت: یکی از صفات لازم برای حاکم اقتدار است، نظام اسلامی نظامی است که بر اساس تقوا استوار بوده نه دیکتاتوری و اساس آن را اقتدار تشکیل می‌دهد و باید توجه داشت که تقوا با دیکتاتور سازگاری و همخوانی ندارد.

وی با بیان این‌که نظام اسلامی، نظام متقین است، گفت: برای اقتدار این نظام باید تلاش کرد، نظامی که رهبر آن، جلوه‌ای از ملیک مقتدر است و متقین، پیرو آن هستند.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی افزود: در نظامی که رهبر و حاکم آن مقتدر باشد، سخنان آن را اطاعت کرده و جامعه عمل به آن می‌پوشانند.

وی با بیان این‌که گاهی قدرت موجود است اما اقتدار وجود ندارد، گفت: اگر نتوان از قدرت به نفع خدا استفاده کرد، در واقع اقتدار آن نظام از بین رفته است.

امام جمعه پردیسان اظهار داشت: آنارشیست‌ها و کسانی که اهل هرج و مرج و پریشانی بوده، با تشکیل نظام و اقتدار مخالف هستند، در حالی که اقتدار و قاطعیت امری مقدس و سازنده است.

وی با اشاره به تأثیر پرتاب موشک‌های نظام اسلامی به سوی مواضع تروریستی، خاطرنشان کرد: موشک‌های نقطه‌زن ایران از موضع اقتدار و قاطعیت شلیک شدند که سبب عقب‌نشینی دشمنان شده و آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز حتی جرأت اعتراض نداشتند.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی با بیان این‌که احکام حکومتی نباید حالت فرسایشی داشته باشد، گفت: قوه قضاییه حکم اعدام سه نفر از اخلال‌گران بزرگ بازار ارز و سکه را اعلام کرد که سبب کاهش قیمت ارز و تورم شد و این نشان دهنده تأثیر قاطعیت است.

وی تأکید کرد: عده‌ای در کشور خواهان ضربه به بدنه مقتدر نظام و جامعه اسلامی هستند، سند 2030، FATA، برجام، لبخند و امید به دشمن اموری هستند که به نظام اسلامی ضربه زده و برای تضعیف ایران مقتدر برنامه‌ریزی شده‌اند.

امام جمعه پردیسان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با بسیجیان کشور بیان کرد: هرکدام از مسؤولان دولتی و صاحب قدرت که در مقابل دشمن زانو بزنند، در حقیقت به نظام و اسلام خیانت کرده‌‌اند.

وی در پایان به تفاوت‌های اقتدار اسلامی و غربی اشاره کرد و گفت: در غرب و شرق عالم، نظامی‌گری، رسانه‌ها، علم و اقتصاد سبب قدرت کشورهای غربی شده است، در حالی که اقتدار در رویارویی با دشمن حرف آخر را می‌زند./876/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات