۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۵۸۰۷۳۶
معاون امور طلاب حوزه های علمیه خوزستان:

طلاب برای درخواست مجوز خروج از کشور به مدرسه علمیه محل تحصیل مراجعه کنند

حجت الاسلام کیانی گفت: طلاب در صورتی که قصد تشرف برای زیارت اربعین را دارند تا ۱۵ مهر برای درخواست مجوز خروج از کشور به مدرسه علمیه محل تحصیل مراجعه کنند.
اربعین حسینی در کربلای معلا

حجت الاسلام محمد کیانی، معاون امور طلاب حوزه های علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در رابطه با تمهیدات در نظر گرفته شده برای طلاب در راستای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی اظهار داشت: برای مسافرت به خارج کشور، گذرنامه فرد باید 6 تا 8 ماه(بستگی به کشور مقصد) تاریخ داشته باشد؛ از این رو طلابی که تاریخ گذرنامه شان منقضی شده یا کمتر از زمان مذکور باشد، باید برای دریافت گذرنامه جدید به مدرسه علمیه محل تحصیل مراجعه و ثبت درخواست خروج از کشور مطابق تاریخ واقعی خروج را انجام دهند.

معاون امور طلاب حوزه های علمیه خوزستان با بیان اینکه پس از ثبت خروج از کشور از سوی مدیریت استان و دریافت پیامک، طلاب باید به اداره گذرنامه یا پلیس 10+ مراجعه کنند، افزود: طلاب گرامی برای ثبت خروج از کشور جهت سفرهای زیارتی به مقصد عراق و عربستان نیازی به حضور در مدیریت استان یا سازمان وظیفه عمومی ندارند البته طلاب و فضلای محترم که قصد زیارت اربعین را دارند برای ثبت درخواست خروج از کشور، سریع اقدام کنند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه طلاب ثبت درخواست خارج از کشور خود را به روزهای پایانی موکول نکنند، تصریح کرد: طلابی محترم که سن شان کمتر از 18 سال است، باید از طریق ولی قانونی و با مراجعه به دفاتر پلیس +10، اقدامات خروج از کشور را انجام دهند.

حجت الاسلام کیانی خاطرنشان کرد: طلاب در صورتی که قصد تشرف برای زیارت اربعین را دارند تا 15 مهر برای درخواست مجوز خروج از کشور به مدرسه علمیه محل تحصیل مراجعه کنند.

وی در پایان گفت: با توجه به حجم بالای درخواست خروج در ایام پیش رو، بازه زمانی خروج های ثبت شده از سوی معاونت وظیفه عمومی پلیس از 48 ساعت به بیش از 5 روز تبدیل شده است./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات