۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۵۸۰۴۹۶
آیت الله طبرسی:

نباید همه مشکلات کشور را به تحریم ها نسبت دهیم

امام جمعه ساری با بیان این که نباید همه مشکلات امروز کشور را به تحریم ها نسبت دهیم، گفت: اگر مدیریت صحیح بر منابع و ظرفیت های موجود در کشور وجود داشته باشد به طور حتم مشکلات فعلی به وجود نمی آمد.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جلسه بنیاد توسعه استان با اشاره به این که وحدت و همبستگی مردم و مسؤولان موجب عبور از مشکلات و بحران ها می شود، گفت: تنها دشمن است که از اختلاف میان مسؤولان سود می برد.

وی با بیان این که با روحیه و انگیزه کار و خدمت می تواند مشکلات را پشت سر گذاشت، افزود: اگر امروز در کشورمان مشکل اقتصادی وجود دارد متأسفانه نتیجه برخی بی برنامگی ها است که می توان به راحتی از عبور کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که در مدیریت جزیره ای فکر کردن آسیب زا است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر یکی از مهم ترین مشکل مازندران تفرقه، فرد گرایی و شهر گرایی است.

آیت الله طبرسی با بیان این که خدمت به مردم یکی از مهم ترین وظایف مدیران در نظام اسلامی است، تصریح کرد: باید رسیدگی به امور مردم به ویژه محرومان و مستضعفان به طور جدی مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که در نظام مقدس جمهوری اسلامی نباید بی عدالتی و فقر وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی مواقع شاهد نابرابری و بی عدالتی در جامعه هستیم که این گونه مسائل با آرمان ها و ارزش های انقلاب در تضاد است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که ادارات و نهادهای دولتی برای خدمت رسانی بهتر به مردم نیازمند اصلاحات اداری هستند، تصریح کرد: همه دغدغه مسؤولان باید مردم باشد و نباید لحظه ای از این فکر خارج شوند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که کشورمان از منابع غنی بسیاری برخوردار است که به راحتی می تواند مشکلات را حل کند و زندگی مناسبی را برای مردم فراهم کرد، خاطرنشان کرد: اما رسیدن به این نقطه نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که نباید همه مشکلات امروز کشور را به تحریم ها نسبت دهیم، افزود: اگر یک مدیریت صحیح بر منابع و ظرفیت های موجود در کشور وجود داشته باشد به طور حتم این مسائل امروز به وجود نمی آمد./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات