۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۵۷۶۱۵۶
عزیزی خبر داد؛

برگزاری دوره تربیت مربی قرآن در حوزه علمیه خواهران لرستان

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از برگزاری دوره آموزش تربیت مربی قرآن خبر داد و گفت: این دوره با حضور ۹۰ طلبه در حال برگزاری است.
حافظ قرآن

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: دوره آموزشی تربیت مربی قرآن کریم با همکاری حوزه و اوقاف استان در حال برگزاری است.

وی از شرکت 90 طلبه خواهر در دوره آموزشی تربیت مربی قرآن خبر داد و افزود: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی باید حداقل حافظ پنج جزء از قرآن باشند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان دوره آموزشی تربیت مربی قرآن با محوریت رشته های حفظ، روخوانی، روانخوانی و تجوید در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه آزمون تربیت مربی قرآن در دو مرحله برگزار می شود، اظهار داشت: پس از شرکت داوطلبان در آزمون شفاهی و ارزیابی فایل های صوتی این آزمون از سوی اساتید قرآن حوزه علمیه، افرادی که موفق به کسب نمره قبولی شوند در آزمون کتبی شرکت می کنند.  

عزیزی با اشاره به اینکه طلاب پس از قبولی در آزمون کتبی گوهینامه پایان دوره دریافت می کنند، خاطرنشان کرد: از ظرفیت طلاب توانمند در این عرصه در راستای تربیت حافظان قرآن بهره مند می شویم.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به برگزاری طرح تربیت حافظان قرآن بیان داشت: برگزاری این دوره آموزشی فرصتی را فراهم ساخته که از ظرفیت طلبه ها در زمینه تربیت حافظان قرآن بهره مند شویم./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات