۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۵۷۵۶۵۱
مدیر کل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی:

ایجاد یأس و ناامیدی حربه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب است

مدیر کل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه آمریکا عنصری نامطلوب در جوامع اسلامی است، گفت: اسلام هراسی در خارج و ایجاد یأس در داخل حربه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب است.
معممی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، رضا معممی مقدم مدیر کل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، امروز در نوزدهمین جلسه «شبنه انقلاب» به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی در مهدیه تهران برگزار شد، گفت: متفکران غربی پس از پیروزی انقلاب اسلامی با طراحی و نقشه‌های متعدد درصدد منحرف کردن حرکت انقلابی مردم از مسیر حقیقی خودش بودند اما در هیچ یک موفق نشدند آنان بارها و بارها اذهان داشتند که مراسم حسینی و حضور مراجع عظام از مهمترین موانع انحراف انقلاب اسلامی به شمار می‌روند.

وی افزود: در حال حاضر دشمن درصدد آن است تا از طریق عوامل داخلی مردم را از انقلاب مایوس کند و در خارج نیز با ترویج اسلام هراسی نگاه دنیا را به انقلاب تغییر دهد.

معممی مقدم با بیان اینکه هیات‌های مذهبی در پیروزی و گسترش انقلاب اسلامی نقش بسزایی ایفا کردند، اظهار داشت: هیئات مذهبی کارکردهای متعددی دارد که دنیا از این سرمایه بی بهره است ما شاهد هستیم که بسیاری از مراسمات مانند احیا، اعتکاف، اربعین و جشن‌های مذهبی بعد از انقلاب اسلامی برگزار شد.

مدیر کل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه امروز 60 هزار مبلغ دینی در کشور در حال فعالیت هستند، گفت: در حال حاضر 91 هزار هیات در سراسر کشور وجود دارد که این رقم از یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه امروز 74 هزار مسجد در سراسر کشور فعالیت مذهبی و فرهنگی انجام می‌دهند، عنوان کرد: 80 هزار مداح رقم بسیار قابل توجهی است که قبل از انقلاب ما شاهد چنین امری نبودیم.

معممی مقدم در پایان با بیان اینکه دشمن قبل از انقلاب اسلامی با اختلاف افکنی به شیعه و سنی درصدد ضربه زدن به اسلام بود تا اسلام را عنصری نامطلوب در جهان معرفی کند، خاطرنشان کرد: امروز در جوامع اسلامی آمریکا عنصر نامطلوب شناخته می‌شود./813/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات