۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۵۷۴۰۱۳
استاد حوزه علمیه:

توسل، رمز پیروزی ملت ایران است

حجت الاسلام والمسلمین تقوایی گفت: توسل به عنوان رمز پیروزی ملت ایران، آمریکا را به زانو درآورده است.
آیت الله تقوایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علریضا تقوایی در کلاس درس اخلاق که در مسجد باب الحوائج لویزان برگزار شد، گفت: ملت ایران، نظام جمهوری اسلامی را به بهای خون شهدا به دست آورده است.

وی افزود: مردم باید مراقب باشند این مشکلاتی که در جامعه برای ارز و سکه به وجود آمده است، مربوط به نظام نیست مربوط به دولت است. امروز نظام ما سلطان عالم است. بایستی قدر این نظام را بدانیم. امروز آمریکا در مقابل ایران درمانده شده است. 

استاد حوزه علمیه ابراز داشت: این نظام در عراق، یمن، لبنان، سوریه و تمام منطقه گسترش پیدا کرده است. امروز آمریکا خودش را در مقابل لشگر سردار سلیمانی ها و امام زمان(عج) زمین خورده می‌بیند. توسل به عنوان رمز پیروزی ملت ایران، آمریکا را به زانو درآورده است و لیل آن هم شیعه بودن است.

وی اظهار داشت: ملت ایران به واسطه تمسک و توسل به حضرت رسول(ص) و ائمه اطهار(ع) به عنوان سلطان عالم در جهان شناخته شده است. آمریکا و اسرائیل در لبنان از لشگر شیعیان به رهبری سید حسن نصرالله که از سربازان امام زمان(عج) است شکست خورده است.

حجت الاسلام والمسلمین تقوایی گفت: الحمدالله در لبنان سربازان نظام ولایت فقیه بر آمریکا واسرائیل غلبه کرده‌اند. ان شاءالله به زودی یاران امام زمان از دل عربستان سعودی بیرون می‌آیند و وهابیت را نابود می‌کنند. این آخرین دست و پا زدن‌های ابر قدرت های پوشالی است.

وی بیان داشت: به هر صورت مردم باید قدر این سلطنتی که شیعه از توسل به امام زمان(عج) و اهل بیت گرفته‌اند بدانند؛ قدر نظام و ولایت فقیه و خون شهدا را بدانند. نباید این ها را با یکدیگر خلط کرد. مشکلات اقتصادی برای دولت است. نظام جمهوری اسلامی امروز سلطان عالم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: الْعُلَمَاءُ حُكَّامٌ‏ عَلَى‏ النَّاسِ‏؛ این سلطنت مال همین جمهوری اسلامی و نظام ولایت فقیه است. این روایت همین را می‌گوید، حکومت از آن علماست./۹۶۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات