۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۵۷۳۷۴۱
مرکز آموزش های مجازی مؤسسه امام خمینی؛

مؤسسه امام بدون آزمون در مقطع کارشناسی دانش پژوه می پذیرد

فراخوان نام نویسی در پذیرش بدون آزمون مرکز آموزش های مجازی مؤسسه امام خمینی(ره) در مقطع کارشناسی اعلام شد.
مؤسسه امام خمینی

حجت الاسلام روح الله کریم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر پذیرش بدون آزمون مؤسسه امام خمینی(ره) در مرکز آموزش مجازی در مقطع کارشناسی گفت: علاقه مندان به نام نویسی در پذیرش بدون آزمون مرکز آموزش های مجازی مؤسسه امام خمینی(ره) می توانند تا 20 مرداد به سامانه اینترنتی سازمان سنجش مراجعه کنند.

مسؤول رابط عمومی مرکز آموزش های مجازی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ادامه داد: معارف اسلامی، معارف اسلامی و کلام، معارف اسلامی و ادیان، معارف اسلامی و تاریخ، معارف اسلامی و اخلاق، معارف اسلامی و علوم قرآنی و معارف اسلامی و علوم تربیتی از رشته های مورد پذیرش بدون آزمون مرکز آموزش مجازی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) است.

وی با اشاره به برگزاری دوره های آزاد مرکز آموزش مجازی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) اظهار کرد: مبانی علوم انسانی دراسلام و آشنایی با فلسفه اسلامی از رشته های دوره بلند مدت دوره های آزاد این مرکز به شمار می روند.

حجت الاسلام کریم ادامه داد: معارف قرآن، اسلام شناسی، حدیث شناسی، اخلاق و عرفان اسلامی، فقه و احکام کاربردی و انقلاب اسلامی از رشته های کوتاه مدت و آشنایی با نهج البلاغه، تعلیم و تربیت اسلامی، مدیریت اسلامی و روانشناسی از جمله رشته های تک درس دوره های آزاد مرکز آموزش مجازی مؤسسه  آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) به شمار می روند.

وی در زمینه شرایط و شیوه نام نویسی در دوره های آزاد مرکز آموزش مجازی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی گفت: این دوره ها در تمامی ایام سال برگزار می شوند و شرکت در آنها برای همه افراد آزاد است که علاقه مندان به نام نویسی می توانند به سامانه اینترنتی مرکز آموزش مجازی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) به نشانی http://www.ikvu.ir/ مراجعه کنند./1324/ت۳۰۲/ج

 

ارسال نظرات