۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۵۷۲۹۲۲
بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود؛

همایش «ظرفیت انقلاب اسلامی، کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران»

همایش بین‌المللی «ظرفیت انقلاب اسلامی، کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران» بهمن ماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.
خیری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حسن خیری رییس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی، امروز در نشست خبری همایش بین‌المللی «ظرفیت انقلاب اسلامی، کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران» که در ساختمان فرهیختگان این دانشگاه برگزار شد انقلاب اسلامی را یک انقلاب بی نظیر دانست و گفت: همایش بین‌المللی «ظرفیت انقلاب اسلامی، کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران» بهمن ماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال که با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی همزمان شده است بهترین فرصت برای ارزیابی و بررسی دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

رییس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی هدف از برگزاری این همایش را واکاوی و تبیین ظرفیت‌های نظری و علمی انقلاب اسلامی بیان کرد و اظهار داشت: در این همایش چالش‌هایی را که انقلاب اسلامی ممکن است در آینده با آن روبرو شود مورد بررسی قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام خیری مبنا شناسی انقلاب اسلامی، فرهنگی و اجتماعی، تجارت، صنعت، سیاست، امنیت و دفاع، اقتصاد، کشاورزی، آموزش و تحقیقات و چالش های پیشرو را از محورها و موضوعات اصلی همایش دانست و گفت: کرسی‌های ترویجی، کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی از برنامه‌های متنوعی خواهند بود که در این همایش برگزار خواهد شد.

دبیر این همایش در پایان خاطرنشان کرد: علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در این همایش چکیده مقالات خود را تا 31 شهریور ماه و اصل آن را تا 30 آذرماه به دبیرخانه ارسال شود./813/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات