۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۵۷۲۷۱۲
از سوی مؤسسه فرهنگ و تمدن توحیدی صورت می گیرد؛

برگزاری دوره جامع حکمت و عرفان اسلامی ویژه طلاب برادر

دوره جامع حکمت و عرفان اسلامی در مقطع تمهیدی ویژه طلاب برادر از سوی مؤسسه فرهنگ و تمدن توحیدی برگزار می شود.
عرفان اسلامی

حجت الاسلام علی مترقب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر برگزاری دوره جامع حکمت و عرفان اسلامی گفت: این دوره ویژه برادران طلبه در مقطع تمهیدی برگزار می شود.

معاون تعلیم و تربیت مؤسسه فرهنگ و تمدن توحیدی ادامه داد: دوره جامع حکمت و عرفان اسلامی در چهار مقطع تمهیدی به مدت یک سال، عمومی به مدت دوسال، تخصصی به مدت سه سال و اجتهادی به مدت چهار سال است.

وی با اشاره به شرایط نام نویسی در دوره جامع حکمت و عرفان اسلامی گفت: شرایط پذیرش نام نویسی در دوره جامع حکمت و عرفان اسلامی برای ورودی های با مدرک سیکل اتمام پایه 6 و مدرک دیپلم و بالاتر اتمام پایه 3، معدل 16 و قبولی در مصاحبه علمی است.

حجت الاسلام مترقب در زمینه زمان برگزاری کلاس ها گفت: کلاس های مقطع تمهیدی دوره جامع حکمت و عرفان اسلامی شامل یک درس اصلی، یک درس پشتیبان و مصاحبه است که در دو نوبت برگزار می شود و هر طلبه می تواند در آغاز سال تحصیلی یک نوبت را انتخاب کند.

وی در پایان به شیوه و زمان نام نویسی در دوره جامع حکمت و عرفان اسلامی اشاره کرد و افزود: طلاب علاقه مند به شرکت در این دوره می توانند تا 31 مردادماه به سامانه اینترنتی مؤسسه فرهنگ و تمدن توحیدی به نشانی http://fvtt.ir/  مراجعه کنند./1324/ت۳۰۲/ج

 

 

 

ارسال نظرات