۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۵۷۲۵۱۹
امام جمعه خرم آباد:

نماز جمعه بزرگ ترین دستاورد انقلاب است

نماینده ولی فقیه در لرستان نماز جمعه را بزرگ ترین دستاورد انقلاب خواند و گفت: آگاهی بخشی، بصیرت افزایی، وحدت آفرینی، بسیج عمومی، رشد معنویت و اخلاق و خنثی سازی توطئه دشمن از برکات نماز جمعه است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در کشور گفت: ۳۹ سال است که نماز جمعه در ۹۰۰ شهر برگزار می شود.

وی نماز جمعه را بزرگ ترین دستاورد انقلاب عنوان کرد و افزود: نماز جمعه در ابعاد سیاسی، اخلاقی، معنوی، تربیتی و فرهنگی در جامعه نقش بسزایی دارد.

نماز جمعه فریضه وحدت آفرین و روشنگری است

نماینده ولی فقیه در لرستان نماز جمعه را موهبت الهی بر امت اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: نماز جمعه فریضه وحدت آفرین و روشنگری است.

وی در ادامه به آثار و برکات نماز جمعه اشاره و عنوان کرد: آگاهی بخشی، بصیرت افزایی، وحدت آفرینی، بسیج عمومی، رشد معنویت و اخلاق از جمعه آثار و برکات نماز جمعه است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بیان داشت: تحکیم بخشی اعتقادات دینی و مذهبی در نماز جمعه و خنثی شدن توطئه های دشمن از دیگر آثار و برکات نماز جمعه است.

آمریکا در برابر ایران شکست خورده است

وی در ادامه به یاوه گویی رییس جمهور آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: سیاست های آمریکا همچون نخ های پوسیده ای شد که هر کس به آن چنگ زد به چاه افتاد، آمریکا در برابر ایران شکست های پی در پی خورده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بیان کرد: ایران هرگاه اراده کند به تمام منافع آمریکا در تمام نقاط دنیا آسیب خواهد زد./9451/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات