۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۵۷۲۲۳۲
رائفی پور مطرح کرد؛

ارتباط خوبی با جوان ها دارم

انجمن جامعه روابط عمومی نوین ایران، در قالب یک گفت‌وگوی صمیمانه با محوریت قشر جوان، میزبان دکتر علی اکبر رائفی پور مدیر مؤسسه مصاف ایرانیان بود.
رائفی پور

به گزارش خبرگزاری رسا، مدیر مؤسسه مصاف ایرانیان درباره ارتباط با جوان‌ها و چالش‌‌ها و مشکلاتی که این قشر با آن‌ها درگیر هستند گفت: «ارتباط خوبی با جوان‌ها دارم و اکثر سخنرانی‌هایم با این قشر است و همین سخنرانی‌ها باعث شد نزدیک به 500 نفر جوان به مؤسسه مراجعه کنند و شیعه شوند. باید بتوان با جوان‌ها از راه درست ارتباط برقرار کرد.»

علی اکبر رائفی پور گفت: «مخاطبانم برای سخنرانی‌هایی که برگزار می‌کنم‌ دو گروه هستند: اول جوان‌ها. به این دلیل که مشکلات جوان‌ها، مشکلات من هم هست. دوم مردم.

وی افزود: در حوزه‌های مختلف با جوانان در ارتباط هستم؛ حوزه‌هایی نظیر: پزشکی، هسته‌ای، هوا فضا، مداحی، معماری، موسیقی، طراحی مهندسی (در این زمینه هم حتی اسلحه‌ای به نام ذوالفقار را ساختیم و جالب است بدانید این اسلحه در مؤسسه‌ای ساخته شد که فرهنگی و هنری است.)

کمک به مردم این سرزمین هدف ماست

رائفی پور با اشاره به فعالیت‌های گسترده مؤسسه مصاف ایرانیان گفت: ما در زمینه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی فعالیت‌های گسترده داریم. و کانال‌های مختلفی مثل قند آب، زنان، کشاورزی و نزدیک به دو هزار فایل صوتی و تصویری راه اندازی کردیم. در واقع ما یک دولت هستیم. هدف ما کمک به مردم این سرزمین است.

وی ادامه داد: از فعالیت دیگر مؤسسه می‌توان به ساخت بازی به سبک ایرانی اسلامی که واکنش‌های بین المللی به همراه داشت اشاره کرد.

آیا رائفی پور حقوقی از سخنرانی‌ها دریافت می‌کند؟

علی اکبر رائفی پور در جواب سوال یکی از خبرنگاران در ارتباط با اینکه آیا حقوقی از سخنرانی‌ها دریافت می‌کند، بیان کرد: «هیچ حقوقی دریافت نمی‌کنم. و استخدام هیچ نهاد یا ارگانی نیستم. و تا به امروز هم بیمه‌ نشدم. تا سال 93 در دانشگاه امام صادق تدریس می‌کردم که این کار را هم کنار گذاشتم. مؤسسه مصاف ایرانیان از طریق کمک‌های مردمی پابرجاست.»

ذوالفقار یکی از مدرنترین اسلحه‌های ایران است

وی در پایان گفت: اسلحه ما یکی از مدرنترین اسلحه‌ها در ایران است و جزو افتخارات صنعتی ایران محسوب می‌شود که شاید بتواند برگزیده جشنواره 1404 باشد./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: سامانه جامعه روابط عمومی نوین ایران

ارسال نظرات