۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۵۷۱۶۷۹

رهبر شیعیان پاکستان با آیت الله مرتضوی شاهرودی دیدار کرد

رهبر شیعیان پاکستان با حضور در بیت آیت الله مرتضوی شاهرودی، ضمن بیان گزارشی از وضعیت شیعیان پاکستان، کمبود مبلغان را یکی از معضلات مناطق شیعه نشین توصیف کرد.
دیدار رهبرشیعیان پاکستان باآیت الله مرتضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، علامه سید سجاد نقوی، رهبر شیعیان پاکستان شب گذشته با حضور در بیت آیت الله مرتضوی شاهرودی، از علمای بزرگ مشهد و عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان به بیان گزارشی از وضعیت شیعیان پاکستان پرداخت.

وی کمبود مبلغان را یکی از معضلات مناطق شیعه نشین توصیف کرد.

در این دیدار آیت الله مرتضوی شاهرودی ضمن تقدیر از تلاش و کوشش علامه سید سجاد نقوی، یادی از خدمات و نقش کلیدی علامه سید عارف حسینی رهبر فقید شیعیان پاکستان که از شاگردان و ملازمان خویش در نجف بود، کردند.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت موضوع وحدت شیعیان در پاکستان، توصیه هایی پیرامون این موضوع  به رهبر شیعیان پاکستان کرد و آنها را به هوشیاری در مقابله با تبلیغات و توطئه های وهابیت فراخواند.

آیت الله مرتضوی شاهرودی در پایان به لزوم اعزام مبلغان پاکستانیِ تحصیل کرده در ایران به خصوص در ایام تبلیغی اشاره کرد و از ساماندهی انان گفت. و مجدد بر لزوم اتحاد گروه های مختلف شیعه حول محور علمای پاکستان تاکید کرد./933/پ203/ب1

ارسال نظرات