۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
کد خبر: ۵۷۱۵۹۰
عزیزی مطرح کرد؛

برگزاری دوره آموزشی احکام موضوعی ویژه طلاب مبلغ

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به فعالیت خواهران مبلغ در عرصه تبلیغ، گفت: دوره آموزشی احکام موضوعی ویژه طلاب مبلغ برگزار می شود.
دوره آموزشی

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در حال حاضر بیش از 700 نفر از طلاب مبلغ لرستانی در سامانه سمتاز نام نویسی کرده اند.

وی با اشاره به اینکه سامانه سمتاز با محوریت مدیریت تربیت اسلامی زنان است، افزود: طلاب با نام نویسی و گذراندن دوره های آموزشی در عرصه تبلیغ در این زمینه فعالیتی مؤثر خواهند داشت.

عزیزی با اشاره به فعالیت خواهران مبلغ در عرصه تبلیغ و بصیرت بخشی بین بانوان اظهار داشت: در راستای موفقیت مبلغان در انجام رسالت تبلیغی همواره در طول سال دوره های آموزشی با محوریت موضوعات مختلف ویژه طلاب برگزار می شود.

وی در ادامه از برگزاری دوره آموزشی احکام موضوعی ویژه خواهران مبلغ خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این دوره ها ارتقای سطح علمی و تبلیغی مبلغان و اثربخشی بیشتر فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان اظهار داشت: مبلغان شرکت کننده در این دوره آموزشی احکام مربوط به ایام خاص را به صورت تخصصی زیر نظر اساتید حوزه فرا می گیرند.

وی خاطرنشان کرد: فراگیری احکام مختلف از جمله احکام مربوط به امر به معروف و نهی از منکر، احکام قسم و نذر از جمله محوریت برگزاری این دوره آموزشی است تا خواهران مبلغ بتوانند با توانایی و اطلاعات بیشتر در ایام محرم و صفر به سؤالات و شبهات مردم پاسخ دهند./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات