۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۵۶۹۷۴۰
آیت الله موسوی اصفهانی:

رفع مشکلات اقتصادی، کمترین قدردانی مسؤولان از مردم است

آیت الله موسوی اصفهانی رفع مشکلات مردم را مهم ترین وظیفه مسؤولان دانست و گفت: مردم با حضور در صحنه مسؤولان فعلی را انتخاب کرده اند و مسؤولان نباید لطف مردم را با نمک نشناسی جواب دهند.
آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی آیت الله موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان همدان ظهر امروز در مراسم یادبود شهدای هفتم تیر که در مسجد مهدیه همدان برگزار شد با اشاره به وظیفه نمایندگان در مجلس، گفت: باید افرادی که دارای مسؤولیت هستند به فکر رفع مشکلات مردم باشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: مسؤولان باید مراقب باشند که خدای نکرده با یک عنوان نمایندگی دنیا و آخرت خود را تباه نکنند و خواسته مردم را نایدیده بگیرند.

وی تصریح کرد: مردم از 12 فروردین 1358 با رأی مثبت خود به نظام صادقانه پای جمهوری اسلامی ایستادند و با جان و مال و ناموس خود از آن دفاع می کنند.

مدیر حوزه علمیه همدان عموم مردم را دارای چنین صفتی دانست و گفت: باید خدا را بابت داشتن چنین مردمی شکر کنیم که در زمان امام خمینی از ایشان و در زمان حال نیز از رهبر معظم انقلاب همیشه اطاعت می کنند.

آیت الله موسوی اصفهانی خاطرنشان کرد: روز قدس، 22 بهمن و صندوق های رای دلیل خوبی است برای اثبات علاقه مردم به نظام و جمهوری اسلامی و این موضوع که پای نظام ایستاده اند.

وی رفع مشکلات مردم را مهم ترین وظیفه امروز مسؤولان عنوان کرد و گفت: مردم با حضور در صحنه مسؤولان فعلی را انتخاب کرده اند و مسؤولان نباید لطف مردم را با نمک نشناسی جواب دهند بلکه این وظیفه آن ها است که به درخواست مردم گوش دهند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان به لزوم معرفی اختلاس گران بزرگ تاکید کرد و افزود: چرا این افراد را با حروف کوچک خطاب می کنید و از بردن نام آنها و آشنایی مردم با آن ها خودداری می کنید./۹۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات