۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۵۶۹۳۸۰
به همت مدرسه امام جعفرصادق اندیمشک؛

دوره های باستان گرایی در سال تحصیلی جدید برگزار می شود

مدیرمدرسه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک از برگزاری دوره های مرتبط با باستان گرایی در سال تحصیلی جدید خبر داد.
حوزه علمیه همدان

حجت الاسلام کرمعلی شیرمهد، مدیر مدرسه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اينكه تصمیم گیری برای برگزاری دوره های تابستانه طی دو یا سه هفته آینده مشخص خواهد شد، اظهار داشت: مصاحبه عمومی طلبه های جدیدالورود انجام شده و تنها تحقیقات و مصاحبه های تخصصی در مرکز باقی مانده است.

مدیرمدرسه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک با بیان اینکه تاکنون از 12 طلبه مصاحبه صورت گرفته است، افزود: 30 متقاضی دیگر که از طریق کمیسیون معرفی شده اند تا چند روز آینده مصاحبه های عمومی را انجام خواهند داد البته ما خواهان پذیرش بیشتر از 12 طلبه هستیم.

این مقام مسؤول به اعزام مبلغ 8 مبلغ در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: روز گذشته یک روحانی مستقر عازم منطقه جوروند شد تا از نزدیک پیگیر برنامه های فرهنگی باشد.

حجت الاسلام شیرمهد در رابطه با دوره های مرتبط با باستان گرایی خاطرنشان کرد: چنین دوره هایی در طول سال انجام می شود و در سال تحصیلی جدید پیگیر خواهیم بود.

وی به برگزاری دوره پژوهشی برای اساتید شهرستان اندیمشک اشاره و اظهار داشت: این دوره، دو روزه بوده و در آن مباحث مقاله نویسی و پایان نامه نویسی شرح و بسط داده شد.

حجت الاسلام شیرمهد در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری دوره های پژوهشی و مقاله نویسی، کلاس ­های مشاوره خانواده برای طلبه­ های متأهل و جلسه­ های مشاوره برای عموم طلبه ها اشاره کرد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات