۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۵۶۶۴۵۷
در آستانه ایام امتحانات صورت گرفت؛

برگزاری اعتکاف علمی ویژه طلاب مدرسه علمیه کوثر فرخشهر

مدیر مدرسه علمیه کوثر فرخشهر گفت: به منظور ارتقاء سطح علمی طلاب و استفاده از برکات معنوی ماه مبارک رمضان، اقدام به برگزاری اعتکاف علمی ویژه طلاب و با حضور اساتید مدرسه کرده ایم تا هم طلاب به امور درسی خود برسند و هم بتوانند از برکات و برنامه های خودسازی ماه مبارک نهایت بهره را ببرند.
برگزاری اعتکاف علمی ویژه طلاب مدرسه علمیه کوثر فرخشهر

آمنه شاهرخی، مدیر مدرسه علمیه کوثر فرخشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به نزدیک شدن ایام امتحانات پایان ترم طلاب خواهر این مدرسه و همزمانی آنها با ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: رشد علمی، فکری و معنوی طلاب باید در یک راستا و همزمان صورت گیرد.

شاهرخی اضافه کرد: به منظور ارتقاء سطح علمی طلاب و استفاده از برکات معنوی ماه مبارک رمضان، اقدام به برگزاری اعتکاف علمی ویژه طلاب و با حضور اساتید مدرسه کرده ایم تا هم طلاب به امور درسی خود برسند و هم بتوانند از برکات و برنامه های خودسازی ماه مبارک نهایت بهره را ببرند.

وی با اشاره به اینکه اعتکاف علمی طلاب در قالب مباحثه و رفع اشکال برگزار می شود، افزود: در مراسم اعتکاف علمی طلاب، اساتید به صورت مستمر در خوابگاه طلاب حضور دارند و به رفع اشکالات درسی طلاب می پردازند؛ ضمن اینکه در اجرای برنامه های تربیتی و فرهنگی مخصوص این ایام نیز حضور پرشور دارند.

شاهرخی برگزاری مراسم جزءخوانی و تفسیر قرآن را یکی از برنامه های ثابت مراسم اعتکاف علمی طلاب بیان کرد و ادامه داد: به یقین برگزاری این مراسم و حضور و استقبال پرشور طلاب، نقش شایانی در بهبود وضعیت تحصیلی، آموزشی و تربیتی طلاب خواهد داشت.

مدیر مدرسه علمیه کوثر فرخشهر با تأکید بر اینکه لازم است این مراسم علمی هر نیم سال ویژه طلاب برگزار شود، تصریح کرد: حضور طلاب در کنار هم و استفاده از ظرفیتهای علمی و اخلاقی یکدیگر نقش مهمی در رشد و پویایی همه جانبه آنها خواهد داشت./9457//۳۰۳/خ

ارسال نظرات