۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۵۶۴۵۵۶
به همت بسیج دانشگاه رضوی؛

نخستین همایش جنبش جوانان مسلمان برای آزادی رهبران دینی برگزار می شود

همایش زبر الحدید با انگیزه هم اندیشی جوانان مذهبی فعال جهان اسلام برای تاثیرگذاری در آزادسازی رهبران دینی جهان اسلام در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار می شود.
سازمان بسیج طلاب و روحانیون

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همایش زبر الحدید با انگیزه هم اندیشی جوانان مذهبی فعال جهان اسلام برای تاثیرگذاری در آزادسازی رهبران دینی جهان اسلام صبح دوشنبه در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار می شود.

نخستین هدف گذاری در اجرای این همایش با تاثیرگذاری نتیجه های جلسات دادگاه شیخ زکزاکی در نیجریه و شیخ عیسی قاسم در بحرین برگزار می شود تا برگزاری چنین جلساتی در آزادسازی دو رهبر دینی جهان اسلام در کشورهای اسلامی تاثیر داشته باشد.

این همایش با حضور جوانان فعال مذهبی کشورهای روسیه، فرانسه، آلمان، آمریکا، کانادا، بجرین و نیجریه با همکاری آستان قدس رضوی، دانشگاه علوم اسلامی رضوی، سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان برگزار می شود.

این جلسه با سخنرانی وزیر اکبر محمد (معاون رهبر سیاهپوستان مسلمان آمریکا)، حجت الاسلام فاطمی ارفع (فرمانده بسیج طلاب و روحانیون خراسان)، شیخ حسن البحرانی (از علما و فعالان مذهبی بحرین) و محمدعلی رامین(بنیان گذار اتحادیه راه اسلامی اروپا) برگزار می شود.

نخستین همایش جوانان مسلمان برای آزادی رهبران دینی با عنوان جنبش زبر الحدید ساعت 10 صبح دوشنبه 24 اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات دانشگاه علوم اسلامی رضوی واقع در صحن هدایت حرم مطهر رضوی برگزار می شود./861/پ204/ب1

ارسال نظرات