۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۵۶۴۲۳۸

تقدیر آیت الله نوری همدانی از فعالیت های هلال احمر

حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: تمام‌کارها و فعالیت جمعیت هلال‌احمر در حکم عبادت و بندگی خداوند متعال است چراکه جمعیت هلال‌احمر نیز در راستای رفع مشکلات جامعه و ایجاد شادمانی در دل مردم فعالیت می کند.
آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار رییس جمعیت هلال‌احمر کشور که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: آمادگی جمعیت هلال‌احمر برای فداکاری و کمک در برابر وقوع حوادث امر ارزنده‌ای بوده که باید همواره تقویت شود چراکه جامعه و کشور هیچ‌گاه از احتمال وقوع حوادث خالی نیست.

این مرجع تقلید گفت: تمام‌کارها و فعالیت جمعیت هلال‌احمر در حکم عبادت و بندگی خداوند متعال است چراکه مهم‌ترین چیزی که در هر کاری منشأ اثر است نیت و قصد از انجام کار است و جمعیت هلال‌احمر نیز دقیقاً در راستای رفع مشکلات جامعه و ایجاد شادمانی در دل مردم است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قن با اشاره به حدیثی از نبی مکرم اسلام(ص) تأکید کرد: در درگاه خداوند متعال هر فرد به‌اندازه‌ای مورد احترام و ارزش بوده که نسبت به مردم و جامعه مفید بوده و منفعتی از جانب آن‌ها نصیب شهروندان شود.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی با بیان اهمیت فعالیت جمعیت هلال‌احمر عنوان کرد: آمادگی جمعیت هلال‌احمر امری ضروری و مهمی بوده که باید همواره تقویت و قوی‌تر شود چراکه هرلحظه در کشور و جامعه احتمال بروز حادثه‌ای طبیعی می‌رود.

وی با تأکید بر حدیثی از امیر مؤمنان(ع) تصریح کرد: باید قلب جمعیت هلال‌احمر از عشق و محبت به مردم مملو و سرشار باشد، فعالیت در جمعیت هلال‌احمر امری بسیار مهم و ارزشمند است، انتخاب شغل نشان از روحیه افراد است و دراین‌بین باید گفت که خداوند توفیق ویژه‌ای به اعضای جمعیت هلال‌احمر داده است./۸۷۸/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات