۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۵۶۳۰۲۰
امام جمعه الشتر:

حمایت از کالای ایرانی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه الشتر حمایت از کالای ایرانی را لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: این مهم راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی و معیشتی است.
امام جمعه الشتر

حجت الاسلام سید سجاد موسوی، امام جمعه الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به اهمیت حمایت از کالای ایرانی و تحقق شعار سال اشاره کرد و بیان داشت: راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری روی آوردن به کالای داخلی و حمایت از تولیدات ایرانی است.

وی عنوان داشت: برای حمایت از تولیدات داخلی باید معاش کارگر از سوی کارفرما مورد توجه قرار گیرد، رابطه کارگر، کارفرما و خریدار همچون گردش خون در بدن است.

امام جمعه الشتر با اشاره به اینکه همانگونه که یک هموطن نسبت به تعرض به و خدشه دار شدن مرزهای کشور تعصب دارد، افزود: تجاوز به حریم اقتصادی نیز احساس ملت ایران را خدشه دار می کند.

وی به نقش مردم در حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و ادامه داد: روی آوردن مردم به سمت تولیدات داخلی موجب رونق اقتصاد کشور و به چرخش درآمدن چرخ تولید می شود.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه خریدار باید به سمت کالای ایرانی برود و با دوری کردن از تولیدات خارجی به کشور خیانت نکند، عنوان داشت: در مقابل کارفرما و کارگر نیز باید به کیفیت کالا توجه داشته باشند و اعتبار کالای ساخته شده را بالا ببرند.

وی با اشاره به اینکه اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی راه حل رهایی از مشکلات اقتصادی و معیشتی است، تصریح کرد: اگر بخواهیم در اقتصاد مقاومتی حرفی برای گفتن داشته باشیم، باید چرخ اقتصاد و حمایت از کالای ایرانی مورد توجه قرار گیرد.

رییس حوزه علمیه الشتر عنوان داشت: ارگان ها، دستگاه ها، نهادهای دولتی و مردم در تحقق شعار سال نقش آفرین هستند همه باید یک صدا شوند در حمایت از کالای ایرانی پیش قدم باشند تا محصولات ایرانی بتوانند با کالای خارجی قابل رقابت شوند./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات