۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۵۶۲۸۴۹
به‌عنوان روحانی کاروان؛

۱۵۲ روحانی از خراسان شمالی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان شمالی گفت: در سال گذشته ۱۵۲ روحانی مبلغ از استان به همراه کاروان‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و محلات به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.
حجت الاسلام محمدی

حجت‌الاسلام یوسف محمدی، مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون به‌ویژه در ایام تعطیلات نوروزی درمجموع 22 کاروان راهیان نور محلات از این استان به مناطق سابق عملیاتی اعزام شده‌اند، افزود: در این مدت به همراه این کاروان‌ها 22 روحانی مبلغ هم به مناطق سابق عملیاتی اعزام شدند.

وی ادامه داد: اردوهای دانش‌آموزی راهیان نور در سال تحصیلی جاری به اتمام رسیده و درنتیجه اعزام روحانی همراه با کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی هم وجود ندارد؛ اما اعزام اردوهای محلات به مناطق عملیاتی ادامه دارد.

حجت‌الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: این در حالی است که سال گذشته درمجموع 152 روحانی مبلغ از خراسان شمالی به همراه کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی، دانشجویی و محلات به مناطق سابق عملیاتی اعزام شدند.

وی ادامه داد: از 152 روحانی همراه کاروان‌های راهیان نور در استان در سال گذشته، 49 نفر خواهر و 103 نفر نیز طلبه برادر بودند.

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان شمالی با یادآوری اینکه پارسال درمجموع 159 کاروان راهیان نور از خراسان شمالی به مناطق جنوب و غرب کشور اعزام شدند، اضافه کرد: به طور کلی پارسال 96 درصد از کاروان‌های راهیان نور خراسان شمالی با همراهی روحانی مبلغ به مناطق سابق عملیاتی اعزام شدند./9314//۳۰۳/خ

ارسال نظرات