۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۵۶۰۵۸۴
آیت الله شبیری زنجانی:

مسؤولان خالصانه و صادقانه به مردم خدمت کنند

حضرت آ‌یت الله شبيری زنجانی پیشرفت مناسب کارها را در گرو نیت خالصانه مسؤولان دانست و گفت: جایی که کار برای خداوند و خالصانه انجام شود، در مسیر صحیح پیش خواهد رفت.
حضرت آیت الله شبیری زنجانی

به گزارش خبرگزاری رسا، سید مهدی صادقی استاندار قم  و  مشاور روحانیت وزیر کشور و فرماندار قم با حضرت آیت الله شبیری زنجانی دیدار و گفتگو كرد.

حضرت آیت الله شبیری زنجانی در اين ديدار كه به مناسبت سال جديد انجام شد به اهمیت خلوص در همه کارها تأکید و اظهار کرد: جایی که کار برای خداوند و خالصانه انجام شود، در مسیر صحیح پیش خواهد رفت.

وي ضمن آرزوي توفيق براي مسؤولان در انجام وظایف خود، ادامه داد: امیدواریم با یاری خداوند، شاهد رفع مشکلات كشور و پيشرفت ايران اسلامي باشیم.

حضرت آیت الله شبیری زنجانی همچنین موضوع زائر پذیری شهر مقدس قم را يادآور شد و با اشاره به اقدامات و تلاش هاي صورت گرفته در جهت رفاه زائرين و مجاورين خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مناسب و شایسته به زائرین و ساخت و توسعه اماکن درمانی چون بیمارستان 1000 تخت خوابی در دست احداث می تواند، سبب تکریم زائرين و مسافرین در قم باشد.

استاندار قم هم در ابتداي اين ديدار با اشاره به افزایش 8 درصدی ورود مسافر به قم در نوروز 97، گفت: با تعامل همه دستگاه ها، امکانات رفاهی، خدماتی و اسکان بیش از 12 میلیون و 800 هزار مسافر به استان قم تأمین شد.

استاندار قم همچنین براهتمام مدیران دستگاههای اجرایی در موضوع حجاب و عفاف و نماز در ادارات تأکید کرد و از كسب رتبه برتر استانداری در سطح کشور در این زمینه خبر داد./۱۳۲۳/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات