۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۵۶۰۴۵۴
نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن خراسان شمالی:

ارتقای عدالت در تمامی شئون کشور مورد توجه مسؤولان باشد

حجت‌الاسلام احمدی گفت: نکته‌ای که رهبری نگران آن هستند این است که در عدالت به نقطه مطلوب نرسیدیم؛ ازاین‌رو باید درزمینهٔ عدالت در همه حوزه‌های اقتصادی فرهنگی قضایی و غیره پیشرفت کنیم.
حجت الاسلام احمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علیرضا احمدی، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن خراسان شمالی، امروز در جمع کارکنان این نهاد، با اشاره به وجوه مختلف انقلاب، اظهار کرد: نباید انقلاب اسلامی را تنها یک انقلاب سیاسی تلقی کنیم که منجر به تغییر حکومت شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما سرآغاز راهی نو در دوران معاصر بود که با جهان‌بینی الهی و اعتقادی به عالم و آدم نسبت به دوران تجدد نگاه جدیدی را ارائه کرد.

حجت‌الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: در برهه اصالت انتفاع و اصالت انسان و دنیای تمتع از مواهب دنیوی، انقلاب اسلامی راه جدیدی را نشان داد و رجعت دوباره زمین و آسمان را موجب شد.

به گفته وی انقلاب اسلامی ما ابتدا انقلاب فرهنگی، اخلاقی و اعتقادی بود که در ادامه منجر به انقلاب سیاسی شد.

حجت‌الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم با عملکرد صحیح خود شکوه انقلاب را در 40 سالگی به نمایش بگذاریم و فرمایش‌های رهبری را در مسیر پیشرفت کشور پیاده کنیم.

وی تصریح کرد: نکته‌ای که رهبری نگران آن هستند این است که در عدالت به نقطه مطلوب نرسیدیم؛ ازاین‌رو باید درزمینهٔ عدالت در همه حوزه‌های اقتصادی فرهنگی قضایی و غیره پیشرفت کنیم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه عدالت روح انقلاب ما و دعوت انبیا است، اظهار کرد: باید در این مسیر انقلاب و نظام خود را جهت‌دهی و هدایت کنیم تا به نقطه مطلوب برسیم./9314//۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات