۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۵۵۹۵۱۸
مسؤول سازمان بسیج طلاب استان خبر داد؛

حضور ۳۲۰ مبلغ در کاروان های راهیان نور مازندران

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان سپاه کربلا مازندران از اعزام بیش از ۳۲۰ کاروان راهیان نور به سرزمین های نور خبر داد و گفت: در هر یک از این کاروان ها یک مبلغ خواهر و برادر به منظور تبیین ارزش های دفاع مقدس حضور دارند.
زائران و خادمان راهیان نور

حجت الاسلام محسن کاتبی، مسؤول سازمان بسیج طلاب مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری  با تبریک فرا رسیدن سال جدید به اعزام کاروان های راهیان نور اشاره کرد و گفت: تاکنون و همزمان با تعطیلات عید نوروز بیش از 12 هزار مازندرانی از مناطق عملیاتی بازدید کردند و پیش بینی ها افزایش پنج هزار نفری این رقم است.

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان سپاه کربلا مازندران از اعزام بیش از 320 کاروان راهیان نور به سرزمین های نور خبر داد و خاطرنشان کرد: در هر یک از این کاروان ها یک مبلغ خواهر و برادر به منظور تبیین ارزش های دفاع مقدس حضور دارند.

وی با بیان این که حضور روحانیت در کاروان های راهیان نور موجب تبیین مناسب ارزش های دفاع مقدس خواهد شد، گفت: همان طور که حضور روحانیت در هشت سال دفاع مقدس زمینه ساز ارتقای معنوی رزمندگام بود امروز نیز حضور مبلغان دینی در کاروان های راهیان نور در تبیین حقایق جنگ و همچنین ارزش های دفاع مقدس بسیار اثرگذار خواهد بود.

حجت الاسلام کاتبی از حضور یک روحانی در هر یک از کاروان های راهیان نور خبر داد و خاطرنشان کرد: اثرگذاری مطلوب این حرکت عظیم فرهنگی معنوی در گرو حضور و مشارکت گسترده روحانیان فعال در این عرصه است.

وی با بیان این که هر روحانی کاروان نقش مؤثری در ارتقای سطح فرهنگی، معنوی و محتوایی این همایش عظیم دارند، تصریح کرد: به طور حتم روحانیان به دلیل آشنایی با فن بیان و شیوه های مناسب تبلیغی می توانند به بهترین شیوه اصول و ارزش های دفاع مقدس را برای نسل جوان بیان کنند.

حجت الاسلام کاتبی با اشاره به این که خروجی و اثرگذاری حضور روحانیت در کاروان های راهیان نور کاملاً ملموس و مشهود است، تصریح کرد: ارتباط چهره به چهره روحانیان با دانش آموزان و نسل جوان می تواند در انتقال مفاهیم دفاع مقدس بسیار اثرگذار خواهد بود.

وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت افزایش حضور مبلغان دینی در کاروان های راهیان نور تأکید کرد و گفت: باید این روند افزایش پیدا کند تا شاهد تقویت اثر معنوی و فرهنگی حضور مبلغان دینی در مراسم معنوی راهیان نور باشیم.

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان مازندران، کاروان های راهیان نور را یکی از راه های ارزشمند انتقال مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان عنوان کرد و افزود: یادآوری شجاعت، رشادت و جانفشانی های فرزندان ایران اسلامی برای دفاع از این مرزوبوم بیش از هر زمان دیگری ضرورت دارد.

حجت الاسلام کاتبی کمرنگ کردن ارزش ها و آرمان های دفاع مقدس را یکی از برنامه ها و اهداف شوم دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: راهیان نور یک قرارگاه فرهنگی به منظور شناخت بیشتر نسل جوان با سیره شهدا است.

وی با بیان این که راهیان نور گنجینه ای ارزشمند برای ترویج ارزش های انقلابی است، تصریح کرد: باید این ظرفیت عظیم فرهنگی را در جامعه تقویت کرد تا شاهد رشد و تقویت باورهای دینی و انقلابی نسل جوان باشیم.

مسؤول سازمان بسیج طلاب مازندران با تأکید براین که نباید بگذاریم ارزش های انقلاب و دفاع مقدس مشمول فراموشی شود، خاطرنشان کرد: برخی جریان های خائن و وابسته در داخل همگام با دشمن در تلاش هستند تا زمینه را برای فراموشی اصول انقلاب فراهم کنند.

حجت الاسلام کاتبی با بیان این که بقا و ماندگاری انقلاب به آرمان ها و ارزش های اصیل آن است، تصریح کرد: دشمن به خوبی می داند برای نفوذ و براندازی باید ارزش های اصیل انقلاب در کشور به مرور فراموش شود.

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان مازندران، راهیان نور را فرصتی برای تحکیم پایه های اعتقادی نسل جوان دانست و خاطرنشان کرد: این برنامه فرهنگی و معنوی فرصت ارزشمندی برای تبیین حقایق دفاع مقدس و مقابله با خطر تحریف از سوی دشمنان داخلی و خارجی است./۹۵۰/ت۳۰۳/ب۲

 

ارسال نظرات