۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۵۵۶۶۲۳
نماینده ولی فقیه در اردبیل:

بسیاری از حوزه‌های مدیریت شهری نیازمند کارهای جدی است

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: لازم است اشراف اطلاعاتی و نظارتی اساسی در مجموعه شهرداری انجام گیرد و دستهای خائن و آلوده از این مجموعه قطع شود.
آیت الله سید حسن عاملی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید حسن عاملی در آیین تقدیم لایحه بودجه سال ۹۷ شهرداری اردبیل که در فرهنگسرای بانوان شهرداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: لازم است اشراف اطلاعاتی و نظارتی اساسی در مجموعه شهرداری انجام گیرد و دستهای خائن و آلوده از این مجموعه قطع شود.

وی گفت: اقدامات خوبی در بسیاری از حوزه‌ها توسط مجموعه شهرداری و شورای شهر انجام گرفته است اما باید این مساله ریشه‌یابی شود که چرا بسیاری از پروژه ها همچنان نیمه‌کاره مانده است و طرح‌های شهرداری در سطح شهر به صورت کامل محقق نشده است.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: در بسیاری از حوزه‌ها از جمله بحث حمل و نقل شهری، حل معضل ترافیک و ورودی‌های شهر اردبیل هیچ کاری انجام نشده است که نیازمند اهتمام ویژه مسؤولان مدیریت شهری است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل افزود: نباید مدیران در مجموعه شهرداری و شورای شهر دچار روزمرگی شوند و از پرداختن به مسایل اساسی و حل مشکلات مردم در سطح شهر اردبیل غافل شوند.

آیت الله عاملی با اشاره به لزوم صرفه‌جویی و قناعت در مجموعه شهرداری اردبیل ادامه داد: پرسنل نیروی انسانی شهرداری اردبیل قشری شکننده و ضعیف است و لازم است حقوق آنها به صورت کامل تامین شود.

وی اضافه کرد: شهرداری مسؤول رسیدگی به ظاهر شهر نیست و ما در سطح شهر اردبیل نیاز به احیای فرهنگ به معنای واقعی و عام آن داریم که باید در حوزه‌های مختلف از جمله احیای مساجد، فرهنگ زیست‌محیطی و تولید و دفن زباله به آنها توجه شود./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات