۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۵۵۶۴۹۳

تجلیل از برترین های جشنواره رسانه ای پیام انقلاب در ارومیه/ خبرنگار رسا رتبه دوم گزارش را کسب کرد

خبرنگار خبرگزاری رسا آذربایجان غربی امروز در نخستین جشنواره رسانه ای پیام انقلاب ارومیه حائز رتبه دوم بخش گزارش شد.
جشنواره رسانه پیام انقلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، آیین تجلیل از برترین های نخستین جشنواره رسانه ای پیام انقلاب ارومیه امروز با حضور مسؤولان، فعالان فرهنگی و اجتماعی، روزنامه نگاران و اصحاب رسانه در فرهنگسرای رسانه شهرداری ارومیه برگزار شد.

در این جشنواره که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد، برترین های جشنواره در بخش های گزارش، یادداشت و خبر تجلیل شدند.

میثم صفری سرای از خبرگزاری پانا، عبدالسلام معروفی از هفته نامه کوشا و مصطفی باقری از هفته نامه جاده تجارت رتبه های اول تا سوم بخش یادداشت را کسب کردند.

در بخش گزارش، روحینا مجیدی از روزنامه همشهری، طاهره زینالی از خبرگزاری رسا و سکینه اسمی از خبرگزاری مهر حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

نیما از سعیدی از خبرگزاری ایرنا، نصیبه نیکزاد از خبرگزاری فارس و آرش خلیل نژاد از هانا خبر موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند.

بخش ویژه جشنواره نیز در دو بخش رسانه های مکتوب و مجازی برگزار و سجاد امیر کردلر، سردبیر پایگاه خبری تحلیلی اروم نیوز و اعظم شکری سردبیر هفته نامه امانت به علت تکثر آثار ارسالی تجلیل شدند.

115 اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره رسانه ای پیام انقلاب ارسال شده بود که از این تعداد 90 اثر شامل 45 خبر، 20 یادداشت و 25 گزارش در مرحله اول پذیرش و داوری شدند./936/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات