۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۵۵۵۶۰۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

مفاسد اقتصادی سد راه رونق اقتصادی است

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر ضرورت برچیدن مفاسد اقتصادی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و اجرایی کردن مطالبات رهبری، گفت: مسؤولان در این زمینه باید از سبک زندگی علوی الگو بگیرند.
فرحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی، نماینده مجلس خبرگان رهبری، ظهر امروز در نهمین همایش بین المللی ملی سیره علوی در خرم آباد گفت: پیروی از سیره علوی در زمینه های مختلف لازمه رشد و پیشرفت جامعه است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با درس گرفتن از سیره و منش ائمه معصومین(ع) به پیروزی رسید، عنوان داشت: سیره علوی درسی برای سعادت بشریت است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری به وضعیت اقتصادی جامعه اشاره و عنوان کرد: رشد و شکوفایی اقتصادی نیازمند تحقق اقتصاد مقاومتی و الگو گیری از شیوه مدیریتی امام علی(ع) است.

وی در ادامه با اشاره به وجود فسادهای اقتصادی در جامعه خاطرنشان کرد: فساد اقتصادی سد راه رشد اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی است و باید این موانع برطرف شود.

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی با تأکید بر اینکه در عرصه اقتصادی و فرهنگی در نظام جمهوری اسلامی باید از سیره علوی الگو گرفت، اظهار داشت: با الگوگیری از سیره علوی می توان در تداوم انقلاب و رشد کشور در زمینه های مختلف نقش ارین شد.

وی در ادامه با بیان اینکه تولید و تکیه بر ظرفیت های داخلی راه تحقق اقتصاد مقاومتی است که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد، بیان داشت: وجود مفاسد اقتصادی سد راه رونق اقتصادی هستند و با این مفاسد باید برخود جدی شود.

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی با اشاره به  مطالبات رهبری در راستای تقویت اقتصاد و اشتغال زایی گفت: مسؤولان با تکیه بر سیره علوی باید در راستای تحقق مطالبات رهبری اقدام کنند.

عدالت محور و مبنای حرکت جمهوری اسلامی ایران است

نماینده مجلس خبرگان رهبری عدالت را مبنای حرکت جمهوری اسلامی خواند و گفت: با کم کردن فاصله طبقاتی در جامعه و ریشه کن کردن مفاسد اقتصادی باید عدالت را تحقق بخشید و با قاطعیت برخورد کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امام راحل با پیروی از سیره علوی و مکتب اهل بیت(ع) به میدان آمد و موجب پیروزی انقلاب شد، ادامه داد: رمز پیروزی در دوران دفاع مقدس نیز پیروی از مکتب اهل بیت(ع) بود.

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی با اشاره به اینکه نظام در سایه سیره علوی به عزت و اقتدار رسید، اظهار داشت: در جامعه امروز نیز برای مدیریت و پیشرفت نظام باید از سیره علوی پیروی کرد، الگو گیری از سیره علوی رمز موفقیت در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است./9451/پ203/ب1

ارسال نظرات