۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۵۵۴۷۰۸
ایستاده پای انقلاب؛

راهپیمایی پر شور مردم کردستان در۲۲ بهمن

اجتماع بزرگ و بی‌نظیر مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور گسترده مردم متدین و انقلابی اعم از شیعه و سنی در سراسر استان کردستان برگزار شد.
راهپیمایی

به گزارش خبرگزاری رسا، صبح امروز همزمان با سراسر کشور، اجتماع بزرگ و بی‌نظیر مراسم راهپیمایی 22 بهمن با حضور پرشور و گسترده مردم متدین، انقلابی و همیشه در صحنه کردستان اعم از شیعه و سنی در سراسر استان کردستان آغاز شد.

در این مراسم به یاد ماندنی مردم همیشه در صحنه کردستان اعم از پیر و جوان، زن و مرد، شیعه و سنی، دانش‌آموزان و دانشجویان، روحانی و بازاری، نیروهای نظامی و انتظامی، فرهنگیان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، کارمند، کارگر و اقشار مختلف مردم  با حرکت پرشور خود بار دیگر به صحنه آمدند و با شعارهای کوبنده و فریادهای استکبارستیز خود همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق فتنه‌گر، «ما همه سرباز توییم خامنه‌ای گوش به فرمان توییم خامنه‌ای» با آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند و وحدت، برادری و یکدلی کردستانی‌ها را به رخ دشمنان نظام کشاندند.

مردم آگاه و بابصیرت سنندج که از ساعت‌های صبح زود در میدان آزادی این شهر حضور با شکوه داشتند، بار دیگر آمادگی و پشتیبانی خود را از انقلاب به دنیا نشان دادند و به سمت مسیر راهپیمایی «خیابان فردوسی، میدان انقلاب، خیابان امام خمینی(ره) و سه‌راه حبیبی» حرکت کردند.

بر اساس گزارش‌های ارسالی خبرنگاران تسنیم از سراسر استان کردستان، راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ماه امسال نیز همانند سال‌های گذشته در همه شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای کردستان برگزار شد و مردم انقلابی و دوستدار نظام جمهوری اسلامی در این استان بار دیگر وحدت، یکپارچگی و عشق و علاقه خود را به نمایش گذاشتند./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات