۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۵۵۴۴۷۵
استاد حوزه علمیه:

مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی به دشمنان می زنند

حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با اشاره به اینکه دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران به دنبال از بین بردن انقلاب هستند، گفت: مردم ایران همیشه با حضور خود در راهپیمایی ها اثبات کردند که انقلاب را دوست دارند و با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی به دشمنان می زنند.
حجت الاسلام احمد شیخ بهایی استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان

حجت الاسلام والمسلمین احمد شیخ بهایی استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: یکی از آثار انقلاب در کشور مردم سالاری بوده و این نظام به معنای واقعی بر آرای عمومی استوار است.

وی افزود: اصل پیدایش انقلاب با حضور مردم در صحنه بوده و نظام جمهوری اسلامی بر اساس رای همه مردم تشکیل شده است.

استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان با اشاره به این که مردم اسلام را دوست دارند، تصریح کرد: در سایه رای مردم تمام نهادها و ارگان های انقلابی در کشور بنا شده اند تا حکومت اسلامی و انقلابی چهره مردمی خود را به جهان معرفی کند.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با بیان این که مسؤولان وظیفه دارند که مشکلات اقتصادی جامعه را حل کنند، ایراد کرد: اهداف دشمنان خبیث جمهوری اسلامی ضربه به اسلام نیست، آنها می خواهند با مشکلات کوچک نظام جمهوری اسلامی را ناکار آمد معرفی کنند.

دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران به دنبال از بین بردن انقلاب هستند

وی بیان کرد: خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی ایران یکی از دستاورد های مردم و رهبری است که مردم ایران در چهار دهه توانسته اند انقلاب خود را حفظ کنند.

استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان با بیان اینکه حفظ انقلاب مهمترین وظیفه ما است، اظهار داشت: حفظ انقلاب و رساندن این انقلاب به دست امام عصر(عج) مهمترین وظیفه ما شمرده می شود.

وی افزود: مردم ایران مشکلات اقتصادی را همچون گرانی، بیکاری و تورم به پای انقلاب نگذارند زیرا مشکلات معیشتی به سبب ضعف مدیریتی بعضی از مسؤولان بوده که به وظیفه خود درست عمل نمی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی در پایان با اشاره به اینکه دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران به دنبال از بین بردن انقلاب هستند، گفت: مردم ایران همیشه با حضور خود در راهپیمایی ها اثبات کردند که انقلاب خود را دوست دارند و با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال مشت محکمی را به دشمنان می زنند./۹۷۰۷/ت303/ب1

ارسال نظرات