۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۵۵۴۳۰۱
مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران:

بی‌انگیزه بودن برخی مسؤولان اهرم دشمن برای تضعیف روحیه مردم است

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران با بیان اینکه بی‌انگیزه بودن برخی مسؤولان داخلی اهرم دشمن برای تضعیف روحیه مردم است، گفت: دوری از مردم ضرری بس بزرگ برای مسؤولان است.
حجت الاسلام آقامیری

حجت الاسلام سید رضا آقامیری مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: بهترین ارمغانی که انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) برای ملت ایران داشت آزادی و استقلال بود که مردم در شعارهایشان آن را مطرح می‌کردند.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به دست مردم ایران، بیرون کردن پادشاه دیکتاتور و مستبد پهلوی از کشور و رسیدن به آرمان‌هایی که رهبر کبیر انقلاب ترسیم کرده بود، درس بزرگی برای سایر ملت‌های دنیا به شمار می‌رود بر همین اساس دشمن سعی دارد نظام جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد جلوه دهد.

حجت الاسلام آقامیری با بیان اینکه دشمن از همان ابتدای پیروزی انقلاب به کارشکنی علیه نظام ایران پرداخت، ابراز کرد: ابتدا قضیه گنبد، قضیه کردستان، قضیه خلق عرب، بعد جنگ تحمیلی هشت ساله و انواع و اقسام کارشکنی‌ها و فتنه‌های گوناگون را از آن زمان تا به امروز درباره ایران به کار گرفت تا به انقلاب ضربه وارد کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران ادامه داد: و امروز نیز دشمن با منحرف ساختن قیام ملت‌های مسلمان علیه حاکمان جور و نفوذ داعش در منطقه درصدد ایجاد امنیت و حمایت از اسرائیل در منطقه خاورمیانه را داشت که به فضل الهی و با تدبیر و هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب این توطئه نیز خنثی شد.

وی در تبیین این مهم که جنگ نظام جمهوری اسلامی با دشمنانش و با مستکبرین عالم تمام شدنی نیست، گفت: دشمن در سال‌های اخیر جنگ را از دو ناحیه از سر گرفته و به قول رزمندگان آتش تهیه را از دو بخش می‌ریزند، یک بخش جنگ سخت است و بخش دیگر جنگ نرم. در بخش اول از هر کاری که از طریق سخت بتوانند علیه ایران انجام دهند از قبیل ایران هراسی، تهدید و تحریم دریغ نمی‌کنند، جنگ‌هایی که در اطراف کشور ایجاد کردند بهانه‌ای بود برای این که ایران را درگیر جنگ نظامی کنند.

حجت الاسلام آقامیری اضافه کرد: در بخش دوم یعنی جنگ نرم نیز دشمن بیکار ننشسته است و در چند سال اخیر به دلیل توسعه فضای مجازی با قدرت هر چه تمام‌تر علیه ایران قد علم کرد که متاسفانه در این جبهه به موفقیت‌های زیادی دست یافت بنابراین ما نباید در این عرصه خطرناک غافل شویم و گوشزدهای رهبر معظم انقلاب را جدی بگیریم تا در این جبهه از دشمن پاتک سنگین نخوریم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران بیان داشت: کار دیگری که دشمنان نظام اسلامی در سال‌های اخیر علیه نظام اسلامی انجام دادند این است که از بی‌انگیزگی برخی مسؤولین داخلی حداکثر سوء استفاده را کردند و به عنوان یک اهرم فشار سعی در تضعیف روحیه مردم داشتند بناراین می‌توان گفت بی‌انگیزگی برخی مسؤولین داخلی برای دشمن خارجی یک برگ برنده بود.

وی ادامه داد: ما باید مسؤولان کشور را متوجه این قضیه کنیم که بی‌انگیزگی، دوری از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و بی‌توجهی به منویات رهبر معظم انقلاب سبب کاهش اقتدار نظام اسلامی در جهان است، بنابراین مسؤولان باید بی‌انگیزگی را کنار بگذارند، در میان ملت باشند، نسبت به مردم با تواضع رفتار کنند و در جهت رفع مشکلات جامعه اهتمام و جدیت کامل داشته باشند، دوری از مردم بیشتر به ضرر خود مسؤولان است تا خود مردم.

حجت الاسلام آقامیری عنوان کرد: یکی از آثار توسعه فضای مجازی این است که در دستگاه یا سازمانی فسادی صورت بگیرد دیگر مانند گذشته بی‌حاشیه نمی‌ماند، امروز اگر فسادی صورت بگیرد یا نگیرد دشمن از فضای مجازی استفاده می‌کند و از هر اتفاق ریز و درشتی علیه نظام اسلامی بهره‌برداری می‌کند، تمام تلاش دشمن این است که مردم ایران را از نظام اسلامی ناامید کند. کاشت بذر ناامیدی در دل مردم بدترین حربه دشمن است، در مقابل ما باید مردم را از دستاوردها و پیشرفت‌های نظام اسلامی مطلع و آنها را امیدوار کنیم. ما باید از طریق مبارزه با فساد اقتصادی و رفع بی‌عدالتی اجتماعی به مردم امید، انگیزه و نشاط بدهیم.

وی در ادامه اظهار داشت: توسعه فضای مجازی، جنگ نرم و گسترده دشمن، بی‌انگیزگی برخی مسئولین و ناامید کردن مردم کشور ابزارهایی است که دشمن در جهت ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی از آنها استفاده می‌کند./813/ت302/ب1

ارسال نظرات