۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۵۵۴۱۱۳
کاظمی در گفت‌وگو با رسا:

مردم هرگز از انقلاب خود خسته و ناامید نیستند

عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان این که مردم به نظام و انقلاب علاقه دارند، گفت: مردم شاید به برخی مسائل اقتصادی و معیشتی کشور اعتراض داشته باشند اما هرگز از انقلاب خود خسته و ناامید نیستند.
علی کاظمی

علی کاظمی عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران بدون شک معجزه‌ای الهی بود، انقلاب اسلامی ایران بر خلاف سایر انقلاب‌های جهان که انقلاب صنعتی، اقتصادی و یا کشاورزی است یک انقلاب فرهنگی بود.

عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، ابراز کرد: انقلاب اسلامی ایران متعلق به همه مردم است و جناح، دسته و گروهی نمی‌تواند انقلاب را خاص خود بداند در حالی که سایر کشورها چنین نیستند.

نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی، رهبری انقلاب اسلامی را از دیگر شاخصه‌های مهم انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: نقش رهبری امام خمینی(ره) در تحقق و پیروزی انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است، رهبری ایشان در میان همه رهبرانی که در جهان انقلاب کردند بی نظیر بود.

وی افزود: نخستین اقدام امام راحل پس از پیروزی انقلاب اسلامی نامگذاری نظام با عنوان جمهوری اسلامی بود؛ پس از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی ما هر ساله در انتخابات شاهد حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی هستیم که نشان از جمهوریت نظام انقلاب اسلامی ایران دارد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم ایران به انقلاب و نظام خود علاقه‌مند هستند، گفت: مردم ایران در تعیین سرنوشت خود دخیل هستند بر همین اساس در عرصه‌های مختلف مانند یوم الله 22 بهمن، روز قدس و 9 دی با حضوری گسترده دست به خلق حماسه‌ می‌زنند.

کاظمی ادامه داد: توجه به دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف علمی، اقتصادی، نظامی، سلول‌های بنیادین، پرتاب موشک‌های هوا فضا، ایجاد امکانات رفاهی برای شهرها و روستا‌ها مانند آب‌رسانی، گازرسانی و برق‌رسانی به اقصی نقاط کشور بسیار حائز اهمیت است.

عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس درخصوص حربه دشمن در ناکارآمد جلوه دادن انقلاب اسلامی، گفت: مخالفان و دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تحمیل جنگ هشت ساله و ترور مردم بی گناه دشمنی خود را با انقلاب نشان دادند و مردم انقلابی ایران نیز با تحمل خسارت‌های فراوان با جان و دل از آرمان‌های انقلاب دفاع کرده و از اهداف خود دست برنداشتند.

نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی نفوذ منطقه‌ای ایران را نشان از قدرت او دانست و اظهار داشت: پیش نرفتن مجامع بین المللی بدون حضور ایران در مسأله سوریه امری غیر قابل انکار بود که همه به آن اذعان دارند.

کاظمی با بیان اینکه انقلاب ایران بی نظیرترین انقلاب است، عنوان کرد: مردم شاید به برخی مسائل اقتصادی و معیشتی کشور اعتراض داشته باشند اما هرگز از انقلاب خود خسته و ناامید نیستند./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات