۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۵۵۴۱۰۷
معاون آموزش مدرسه علمیه صاحب الزمان ایلام:

نفوذ یکی از راهکارهای مهم دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی است

معاون آموزش مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ایلام گفت: نفوذ یکی از راهکارهای مهم دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی است آنها حتی برای نفوذ به حوزه نیز طرح و برنامه دارند.
نفوذ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام محمدحسین سلیمی، معاون آموزش مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) شهر ایلام، امروز در جمع طلاب این مدرسه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: شروع کار نهضت امام خمینی(ره) از حوزه علمیه بود.

وی افزود: طلاب و روحانیان با روشنگری و بصیرت افزایی در بین ملت سبب شدند تا نظام طاغوت و سراسر وابسته شاهنشاهی را از ریشه بخشکانند.

حجت الاسلام سلیمی خاطرنشان کرد: امروز هم دشمنان انقلاب و نظام اسلامی هر بار با طرح و نقشه جدیدی برای مقابله با این نهضت به میدان می آیند که وظیفه حوزه علمیه نیز سنگین تر از قبل است.

معاون آموزش مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) شهر ایلام عنوان داشت: طلاب و روحانیان باید در بین مردم با بصیرت افزایی و تبیین نقشه های دشمن راه نفوذ آنها را ببندند.

وی ادامه داد: نفوذ یکی از راهکارهای مهم دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی است آنها حتی برای نفوذ به حوزه نیز طرح و برنامه دارند.

این مدرس حوزه با بیان اینکه جدایی دین از سیاست از دیرباز مورد توجه دشمن بوده، گفت: ناکارآمد جلوه دادن حکومت اسلامی امروز از توطئه های دشمنان است که باید با بصیرت افزایی با آن مقابله کرد.

حجت الاسلام سلیمی در پایان گفت: طلاب باید هم بصیر باشند و هم بصیرت افزایی کنند و نگذارند تا دشمن با جدایی انداختن بین مردم و دین نقشه های خود را عملی کند و به نتجیه دلخواه برسد./۸۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات