۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۵۵۳۱۳۶
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

بزرگداشت یوم الله ۱۲ بهمن با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدعلی خمینی برگزار می‌شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۲ بهمن با سخنرانی حجت‌الاسلام سید علی خمینی در مرقد مطهر امام راحل برگزار می شود.
سید محسن محمودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران امروز 11 بهمن در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: امام راحل در عصر جاهلیت با شکست دادن نمرودیان و طاغوتیان زمان انقلاب اسلامی را بر مبنای اسلامی ناب محمدی به پیروزی رساندند.

وی افزود: با وجود انقلاب اسلامی مکتب اهل‌بیت(ع) به سایر نقاط دنیا معرفی شده و در دنیا آزادی‌خواهان از ارزش‌های آن الگوبرداری کردند.

حجت‌الاسلام محمودی با اشاره به وظیفه شناسی مردم ایران، بیان داشت: مردم کشورمان در هر فتنه‌ای با دست رد زدن به سینه دشمن نشان دادند که برای نظام و انقلاب ایستادگی می‌کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران درباره مراسم بزرگداشت یوم الله 12 بهمن، اظهار داشت: این مراسم ساعت 9 صبح روز 12 بهمن با سخنرانی حجت‌الاسلام سید علی خمینی در مرقد مطهر امام راحل برگزار می شود.

حجت‌الاسلام محمودی با بیان اینکه مسیر ورود امام راحل و محل جلوس ایشان در روز ورود تاریخی ایشان به ایران گلباران خواهد شد، گفت: روز 12 بهمن در همه استان‌ها و شهرستان‌ها مراسم بزرگداشت ورود حضرت امام راحل به کشور برگزار می‌شود.

وی از به صدا در آمدن ناقوس کلیساها و رژه موتورسواران در روز 12 بهمن خبر داده و ابراز کرد: مراسم بزرگداشت 12 بهمن را 450 خبرنگار و تصویربردار پوشش می‌دهند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عنوان کرد: در پاسخ به توهین اخیر برخی مزدوران دشمن به پرچم کشورمان، پویش مردمی «من عاشق پرچم هستم» راه اندازی شده است چراکه شهدا برای این پرچم خون‌های زیادی داده شده است.

حجت‌الاسلام محمودی از برگزاری مراسم مهمانی لاله‌ها در 19 بهمن خبر داده و اظهار داشت: ما هرچه داریم به برکت خون پاک شهدا است بنابراین مراسم مهمانی لاله‌ها از ساعت 14 در بیش از 18 هزار گلزار شهدا برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین مراسم مهمانی لاله‌های مربوط به اقلیت‌ها عصر پنجشنبه 19 بهمن ساعت 14 در گلزار شهدای اسلامشهر با حضور اقلیت‌های مذهبی و مسؤولان برگزار می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: امام راحل همواره دغدغه خدمت به مستمندان و کوخ نشینان را داشتند بنابراین در این زمینه ما مسؤولان وظیفه سنگینی بر عهده داریم.

حجت الاسلام محمودی در پایان با اشاره به اینکه از تاریخ 17 تا 22 بهمن دهه فجر و جشن انقلاب خواهد بود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی ایران ریشه فاطمی دارد در تقارن ایام فاطمیه با دهه فجر برای برگزاری جشن ملاحظات کافی در نظر گرفته خواهد شد./۸۰۷/پ202/ب1

ارسال نظرات