۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۵۵۲۶۵۳
تولیت مدرسه علمیه امام حسین بابل:

ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی ترفند دشمن علیه انقلاب است

حجت الاسلام تقی پور ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی را خط مهم تقابل رسانه ای و فرهنگی دشمن علیه انقلاب بیان کرد و گفت: نباید مسؤولان با عمل غیر مسؤولانه و حاشیه سازی، فضای جامعه را ملتهب کنند بلکه با کار جهادی و رفع مشکلات مردم خدمتی صادقانه را از خود برجای بگذارند.
حسین تقی پور حسین تقی پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام حسین تقی پور، تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) بابل شب گذشته در جمع طلاب و روحانیان بخش گتاب بابل با بیان ضرورت و اهمیت انقلابی گری در همه سطوح کشور، گفت: در صدر برنامه های دشمن علیه انقلاب اسلامی و مردم ایران، از بین بردن روح امید در جامعه و مایوس کردن جوانان است و هر اقدامی که گرد ناامیدی را در جامعه بپاشد، در راستای اهداف دشمن قرار دارد.

وی افزود: دستگاه های رسانه ای دشمن و بوغ های تبلیغاتی آن ها برای نادیده گرفتن دستاوردهای بزرگ ملت ایران و مستور کردن جایگاه بزرگ ملت ایران در سطح جهانی در سایه انقلاب اسلامی با تمام قوا فعالیت می کنند.

امام جمعه گتاب با گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: برخی از افراد رویکرد انقلابی در کشور را پایان یافته تصور می کنند اما بر خلاف این دیدگاه ما در حال حاضر در مرحله دولت سازی اسلامی قرار داریم و باید همچنان رویکرد انقلابی برای رسیدن به اهداف ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: امروز وظیفه همه دلسوزان انقلاب و نظام اسلامی، استقرار یک دولت اسلامی تراز انقلاب اسلامی است تا زمینه سازی برای مراحل بعدی انقلاب و رسیدن به آرمان بلند آن ایجاد شود.

حجت الاسلام تقی پور بسیاری از مشکلات و نارسایی ها را در سطح مدیریت نظام اسلامی ناشی از عدم رعایت شاخص های انقلابی بیان کرد و اظهار داشت: از طراحی های پیچیده دشمن خارج کردن مسیر انقلاب از ریل هایی است که امام راحل و مقام معظم رهبری در مسیر انقلاب تعبیه کرده اند و جامعه به ویژه نیروهای انقلاب با چشمان تیز بین خود عمل مسؤولان را با منویات مقام معظم رهبری و آرمان های انقلاب تطبیق دهند.

وی تاکید کرد: جنگ جدی دشمن در عرصه رسانه به ویژه در بستر فضای مجازی علیه انقلاب اسلامی است و باید با جهاد کبیر در حوزه فرهنگی به مقابله جدی با آن پرداخت.

استاد حوزه و دانشگاه  نقد دلسوزانه و منصفانه را یک ضرورت برای بازگردادن انحراف های ناخواسته عنوان کرد و گفت: اگر نخبگان جامعه با رصد دقیق معایب و مشکلات، نقدهای دلسوزانه را با بیان راهکار برای جامعه عنوان کنند، نقشه های نامید کننده دشمن خنثی می شود.

وی افزود: ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی خط مهم تقابل رسانه ای و فرهنگی دشمن علیه انقلاب است و نباید مسؤولان با عمل غیر مسؤولانه و حاشیه سازی، فضای جامعه را ملتهب کنند بلکه با کار جهادی و رفع مشکلات مردم خدمتی صادقانه را از خود برجای بگذارند.

حجت الاسلام تقی پور با بیان این مطلب که اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش اقتصاد کشور است، خاطرنشان کرد: لازمه اصلاح مشکلات کشور به ویژه در حوزه اقتصادی، رویکرد عملی اقتصاد مقاومتی برای ایجاد اشتغال و پیشرفت است.

وی ادامه داد: دومین عامل رفع مشکلات اقتصادی در کشور در کنار برنامه و رویکردی متناسب با اقتصاد مقاومتی، استفاده از نیروهای مومن، متعهد، متخصص، جهادی و دارای انگیزه برای حل این مشکلات است./1313/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات