۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴
کد خبر: ۵۵۲۳۷۳
دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی:

نیازمند وحدت برای گسترش گفتمان انقلابی هستیم

شاکری گفت: همه ما نیازمند وحدت برای گسترش گفتمان انقلابی هستیم زیرا باید تلاش کرد تا گفتمان انقلاب و رهبری به جایگاه خود بازگردد.
مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی امروز(پنج‌شنبه 5بهمن‌ماه) در هفتمین کنگره جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات این حزب برگزار شد، با اشاره به اینکه ما برای رسیدن به آرمانهای خود نباید نقش دشمن را فراموش کنیم، اظهار داشت: بی‌توجهی به این موضوع ما را دچار یک خودزنی می‌کند، در زمان امام راحل گاهی اتفاقاتی رخ می‌داد که امام تذکراتی را می‌دادند که  به عنوان نمونه امام آن در زمان دولت موقت و ریاست جمهوری بنی‌صدر می‌بینیم، امروز از سوی رهبری هم چنین تذکراتی داده می‌شود که ما باید به آن توجه کنیم.

وی ادامه داد: ما امروز هم باید خود را با کلیدواژه‌های رهبری تنظیم کنیم، کارکرد احزاب خوب است اما در دوره‌هایی که ما هستیم این قدرت تنزل پیدا کرده است و این هم به خاطر قدرت دستگاه‌های رسانه‌ای است، امروز هر فرد یک رسانه و یک حزب است و دیگر همانند گذشته نیست که یک نخبه منتظر رسانه‌ای باشد تا با او مصاحبه کنند بلکه هر فرد نظرات خود را به راحتی در رسانه منتقل می‌کند.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی تاکید کرد: اگر ما در درون خود برای ایجاد وحدت و رسیدن به یک هم‌سویی به خصوص در زمان انتخابات تلاش کنیم قطعا موفق خواهیم بود، اگر ما نتوانیم بیانات رهبری را در جامعه تسری بدهیم تا به وحدت برسیم قطعا میدان رقابت را از دست خواهیم داد و گفتمان رقیب حاکم می‌شود.

شاکری یادآور شد: البته نظام ما الهی است و حتی ساختارهای مختلف را با همان ملاک مورد احترام قرار می‌دهیم، اینکه در دوره‌ای ساختار انتخابات و قدرت در دست یک گروه دیگری افتاد به این معنا نیست که دیگر همه چیز تمام شده است، تقاضا ما از دوستان این است که نوع نگاه ما به حزب و جایگاهی که باید داشته باشیم و همچنین آنچه رهبری می‌فرمایند درست شود.

وی افزود: حزبی که نتواند گفتمان خود را در میان مردم جا بیندازد قطعا در مقابل رقیب با شکست روبرو خواهد بود، در این میان برای گسترش وحدت و گفتمان انقلاب باید به رویه رهبری حرکت کرد و باید از ساختار موثری برای حمل گفتمان انقلاب استفاده کرد.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ابراز داشت: چنانچه ما بتوانیم مجموعه عواملی که در ارتباط با یکدیگر کارکرد نظام را می‌سازند را نقد کنیم و عوامل پیش برنده و بازدارنده را مشخص کنیم در هر مرحله جلو خواهیم بود، وضعیت ما نسبت به آنچه که بوده‌‌ایم و نسبت به آرمان‌هایمان مشخص است.

شاکری با بیان اینکه امروز حزبی که نتواند گفتمان خود را در جامعه نهادینه کند، نمی‌تواند در ساختار قدرت ایفای نقش کند، تصریح کرد: همه ما نیازمند وحدت برای گسترش گفتمان انقلابی هستیم زیرا باید تلاش کرد تا گفتمان انقلاب و رهبری به جایگاه خود بازگردد./816/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات