۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۵۵۱۵۷۴
رضایی:

دشمن در ایستگاه اقتصاد سد راه انقلاب شده است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که امروز همه بخش های کشور باید مراقب توطئه های دشمنان علیه انقلاب باشند، گفت: دشمن در ایستگاه اقتصاد سد راه انقلاب شده و جوانان کشورمان باید بدانند که این صداها فتنه جدید دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی است.
سر لشکر محسن رضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، سرلشکر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پنج شنبه شب در اربعین سردارشهید حاج علی ییلاقی اشرفی در مصلای بهشهر با اشاره به این که یک معجزه عظیم با انقلاب اسلامی صورت گرفت و ملت ایران تغییر کرد و خداوند متعال نیز صحه گذاشت، گفت: ملت بزرگ ایران به برکت نهضت انقلاب به یاری دین خدا شتافتند و خداوند یاری کرد.

وی با بیان این که در طی سال 56 و 57 چشمه های دیانت، معرفت و اخلاق جوشید و مردم تغییر کردند و این دگرگونی، سرآغاز پیشرفت و نصرت الهی بزرگ بود، افزود: در تقابل با این دگرگونی صفی از باطل روبروی ملت ما شکل گرفت، چون اگر جهان اسلام متحول می شد نه تنها نفت و گاز به سمت استعمار نمی رفت بلکه دنیا دگرگون می شد و منافع غرب بهم می ریخت.

سرلشکر رضایی با تإکید بر این که پس از این تحولات درونی به واسطه انقلاب اسلامی دشمنان احساس خطر کردند و مبارزه طولانی 40 سال میان جبهه حق و باطل آغاز شد، بیان داشت: دشمنان همه توان خود را به کار گرفتند تا جمهوری اسلامی استقرار پیدا نکند، اما شکست خوردند.

وی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در هشت سال دفاع مقدس با دستان خالی و بدون تجربه در برابر دشمنان تا دندان مسلح ایستادند، خاطرنشان کرد: این مردم در جنگ های چریکی، جنگل و قائله های گنبد و کردستان ایستادگی کردند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که دشمنان وقتی نتوانستند با قائله های داخلی که راه انداخته بودند کاری کنند ارتش عراق را وادار به جنگ با ما کردند، تصریح کرد: در آن جنگ نابرابر آمریکا، انگلیس و فرانسه در کنار صدام ایستادند و با هم علیه ملت ایران وارد جنگ شدند.

سرلشکر رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که اینکه ایرانی ها پول مردم ایران را به سوریه و عراق می برند دروغ بزرگ است، خاطرنشان کرد: ما ایمان الهی و شهادت طلبی را به عراق و سوریه دادیم و ما تجربه خود را به آنان منتقل کردیم و این دروغ های بزرگ دشمنان است تا ملت ما را از دستاوردهای عظیم دور کنند.

فرمانده سابق سپاه پاسداران بر ضرورت حفظ ارزش ها در جامعه اسلامی تأکید کرد و با بیان این که مدیران با ارتباط خود را مردم حفظ و تقویت کنند، گفت: این که بین مردم برویم خوب است اما کافی نیست و مردم باید در اقتصاد وارد شوند.

وی با اشاره به این که همان طور که مردم وارد دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی شدند امروز دارای مهارت و تجربه کافی هستند، بیان داشت: این مردم باید وارد اقتصاد، کار، تولید و اشتغال شوند و این وظیفه مسؤولان این زمینه و بسترلازم را برای مردم فراهم کنند.

برای جوانان تحصیل کرده کشورمان کار و عرصه فعالیت تعریف شود

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید براین که باید برای جوانان تحصیل کرده کشورمان کار و عرصه فعالیت تعریف شود، بیان داشت: این جوانان تحصیل کرده نباید به جای کار و تلاش در عرصه تولید تبدیل به افرادی شوند که تنها به دور زدن خیابان ها مشغول هستند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که متأسفانه امروز در جامعه انگیزه های جمعی کمرنگ شده و منفعت عمومی و شخصی به جناحی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: این در حالی است که در ابتدای پیروزی انقلاب منفعت، مردم، انقلاب و اسلام بود.

اگر به جای شهادت طلبی در کلاهبرداری و دزدی از هم سبقت بگیریم برکت از کشور خارج می شود

رضایی با اشاره به این که اگر به جای شهادت طلبی در کلاهبرداری و دزدی از هم سبقت بگیریم برکت از کشور خارج می شود، گفت: اقتدار و عظمت ما به دلیل وفاداری به ارزش ها و منفعت اسلامی است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که اگر خودمان مدیریت صحیح نداشته باشیم دشمنان بر امور مسلط شده و در اقتصاد، بیکاری و فقر سرمایه گذاری می کنند، افزود: امروز دشمنی ها در حوزه اقتصادی وارد شده و در حوادث اخیر به خوبی دیدیم که در میان شعار گرانی برخی ها به انقلاب و ایران اسلامی حمله کردند.

وی با تأکید بر این که اگر مشکلات جامعه حل نشود به طور حتم دشمنان از فضای کشور سوء استفاده خواهد کرد، بیان کرد: دشمنان وقتی در حوزه امنیتی و دفاعی ما ناامید شدند امروز در بخش هایی که ما ضعف داریم ورود پیدا می کنند که نمونه آن حوادث اخیر کشور است که موجب سوء استفاده دشمنان انقلاب شد.

رضایی با بیان این که امروز همه بخش های کشور باید مراقب توطئه های دشمنان علیه انقلاب باشند، گفت: دشمن در ایستگاه اقتصاد سد راه انقلاب شده و جوانان کشورمان باید بدانند که این صداها فتنه جدید دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی است.

سرلشکر رضایی با اشاره به این که کسی منکر مشکلات در حوزه اقتصاد نیست و برخی نارسایی ها در این بخش وجود دارد، بیان داشت: اما در مقابل دشمنان و بدخواهان انقلاب به دنبال نادیده گرفتن و کمرنگ کردن دستاوردهای چهل ساله انقلاب و نظام اسلامی هستند./۱۳۱۷/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات