۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۵۵۱۴۹۲
آیت الله علوی گرگانی:

بالاترین امتیاز شهدا احیای دین است

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه شهید نواب صفوی شخصیتی با اخلاص بود و تمام تلاش ایشان احیای دین بود، گفت: بالاترین امتیاز شهدا احیای دین است.
آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی صبح امروز در دیدار جمعی از مسؤولان برگزاری کنگره شهید نواب صفوی با اشاره به مقام و ارزش بالای شهادت نزد پروردگار متعال گفت: بالاترین امتیاز شهدا احیای دین است.

وی در ادامه با قدردانی از اقدامات فعالان کنگره شهدا اظهار داشت: مشکلات و رنج های مردم دغدغه امروز خانواده های شهداست و عزیزانی که برای زنده نگه داشتند سیره شهدا تلاش می کنند استوانه های این انقلاب و کشور هستند چرا که خدمت به خانواده های شهدا باعث افتخار همه است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی بیان داشت: شهید نواب صفوی برای مقابله با ظلم بالاترین عمل را در راه دین و کشور انجام داد و جان عزیز خود را در راه انقلاب و دین داد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم تصریح کرد: مسأله احیای دین خیلی مهم و ارزشمند است و در این موضوع روایت از معصوم(ع) آمده که اگر کسی برای احیای دین تلاش کند درجه اش نزدیک درجه انبیا و اولیا خواهد بود.

وی در پایان گفت: شهید نواب صفوی شخصیتی با اخلاص بود و تمام تلاش ایشان احیای دین بود، لذا توصیه ما این است که در اهداف دین و انقلاب سست و ناامید نشوید و مسلم بدانید پیروزی و موفقیت با حق است حتی اگر مدت زمانی طول بکشد./1325/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات