۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۵۴۷۵۴۷
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

تحقق وعده ها مهمترین خواسته مردم از مسؤولان است

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مردم از شعارهای بی پشتوانه خسته شده اند و خواستار تحقق وعده ها و شعارهای مسؤولان هستند، گفت: مسؤولان کشور از دادن وعده هایی که توان اجرایی آن را ندارند به شدت پرهیز کنند.
امام جمعه نوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، حجت‌الاسلام محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در مراسم معارفه فرماندار جدید نوشهر از مسؤولیت ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان امانتی برای خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: یک مدیر در جامعه اسلامی نباید دغدغه ای جز خدمت به مردم داشته باشد.

وی با بیان این که خدمت صادقانه و بی منت، موجب ماندگاری خدمات یک مدیر می شود، افزود: کسی که مسؤولیتی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی می پذیرد باید در جهت خدمت به مردم از آن بهره گیرد.

حجت الاسلام مشایخ با اشاره به این که مقام و پست ها یک امتحانی برای مدیران جامعه است تا خود را برای مردم و نظام اثبات کنند، تصریح کرد: خدمت به مردم از ارزش و جایگاه بالایی برخوردار است و از آن همچون یک عبادت یاد می کنند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز مهم ترین خواسته و مطالبه مردم از مسؤولان رفع دغدغه های معیشتی است، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید از همه فرصت های به وجود آمده در جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم بهره گیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که فرصت خدمت گذاری همیشه وجود ندارد، بیان داشت: مدیران جامعه باید بدانند که مسؤولیتی که امروز در آن قرار دارند و میزی که پشت آن می نشینند زودگذر و مقطعی است و نباید به آن دل بست.

امام جمعه نوشهر با بیان این که مدیران جامعه اسلامی باید در همه امور خدا و رضایت الهی را در نظر بگیرند، خاطرنشان کرد: هیچ چیز در جامعه امروز با ارزش تر از این نیست که مسؤولی که پایان دوران مدیریتش فرا رسیده، همه مردم از او راضی و خشنود باشند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه برخی ها تا مسؤولیت و جایگاهی می گیرند خیلی اصول را فراموش می کنند، تصریح کرد: مدیری که در جامعه اسلامی چنین رفتار و کرداری را دنبال کند بداند که عمر مدیریتی کوتاهی خواهد داشت.

حجت الاسلام مشایخ با بیان این که امام خمینی(ره) در دوران حیات خود همواره دغدغه رسیدگی به مشکلات مردم به ویژه محرومان و مستضعفان جامعه را داشتند، خاطرنشان کرد: امروز نیز مقام معظمرهبری در همه سخنرانی های عمومی و خصوصی خود بر ضرورت رسیدگی و توجه مسؤولان به مسائل مردم تأکید دارند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که حق مشکلات و دغدغه های عمومی مهم ترین وظیفه مسؤولان است، تصریح کرد: نباید عمر مدیریتی، مسؤولان در جامعه اسلامی به روزمرگی و عدم کارایی در بخش های مختلف سپری شود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به حوادث اخیر در کشور به مطالبات به حق مردم اشاره کرد و با بیان این که مسؤولان باید به خواسته های واقعی و به حق مردم احترام بگذارند، خاطرنشان کرد: در کشوری با این سطح ظرفیت نباید مردم ما از مسائل و مشکلات اقتصادی رنج ببرند.

حجت الاسلام مشایخ با بیان این که انتظار ما از مسؤولان و مدیران جامعه این است که دغدغه های مردم را در مسائل اقتصادی رفع کنند، بیان داشت: این مردم در همه عرصه ها و صحنه های انقلاب خوش درخشیدند و نباید از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج ببرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مردم از شعارهای بی پشتوانه خسته شده اند و خواستار تحقق وعده ها و شعارهای مسؤولان هستند، خاطرنشان کرد: مسؤولان کشور از دادن وعده هایی که توان اجرایی آن را ندارند به شدت پرهیز کنند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که نباید به گونه ای عمل کرد که دشمنان و معاندان انقلاب این گونه از برخی اعتراض های مردمی در جهت منافع نامشروع خود سوء استفاده کنند، بیان داشت: در همین حوادث اخیر به وضوح دیدیم که بدخواهان انقلاب بر موج اعتراض های عمومی سوار شدند و مسیر اعتراض های به حق را در جهت اغتشاش و اخلال در جامعه سوق دادند.

امام جمعه نوشهر با تأکید براین که این حوادث اخیر درسی برای همه مسؤولان و مدیران کشور بود، افزود: امیدواریم با وحدت و تعامل بیشتر دولت و مجلس شاهد رفع دغدغه های مردم در حوزه معیشتی باشیم./۹۵۰/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات