۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۵۴۶۱۷۶
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

مسؤولان از تحقق مطالبات به حق مردم غافل نشوند

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که نباید مطالبات به حق مردم در حوزه اقتصادی نادیده گرفته شود، گفت: این مردم ولی نعمت ما هستند و امروز همه بخش های کشور وظیفه دارند در جهت رفع دغدغه های مردم فهیم ما تلاش کنند.
امام جمعه فریدونکنار

حجت الاسلام سید محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حضور در صحنه مردم را پایانی بر آتش فتنه دشمنان داخلی و خارجی دانست.

وی با بیان این که دشمنان و بدخواهان انقلاب پس از شکست های متعدد در عرصه های مختلف امروز به دنبال انتقام جوبی از نظام اسلامی و ملت ایران هستند، افزود: بسیاری از سیاست های مداخله جویانه آمریکایی ها در کشورهای منطقه با مدیریت ایران اسلامی به بن بست کشیده شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکا برای نفوذ و سلطه بر منطقه و اجرای طرح خاورمیانه کوچک سال ها برنامه ریزی و سرمایه گذاری کرد، بیان داشت: اما همه این تلاش ها که آخرین و مهم ترین سناریوی آنها طرح گروه های تروریستی تکفیری در منطقه بود با هوشیاری و مدیریت ایران اسلامی شکست سنگینی خورد.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکا پس از این شکست های مفتضحانه به کشوری منزوی در منطقه و جهان تبدیل شده است، بیان داشت: اگر امروز می بینیم که رییس جمهور و دیگر مقامات این کشور در برابر حوادث اخیر کشورمان این گونه واکنش نشان می دهند نباید تعجب کنیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که جمهوری اسلامی طرح های چند ده ساله آمریکایی ها را در منطقه نابود کرده است، افزود: این کشور برای عملیاتی شدن این طرح ها در منطقه سرمایه گذاری کلانی انجام داده بود و این گونه با نقش آفرینی ملت ایران همه این توطئه ها خنثی شد.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به این که آمریکایی ها با دخالت های آشکار خود در امور داخلی کشورمان تلاش می کند عقده گشایی کند، بیان داشت: اما نمی داند که ملت بزرگ و با بصیرت کشورمان در برابر هر توطئه آمریکایی علیرغم همه مشکلات با قدرت خواهند ایستاد.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که در روزهای اخیر به وضوح دیدیم که مردم کشورمان بدون هیچ فراخوان و دعوتی چگونه به صورت خودجوش به خیابان ها آمدند و حمایت و پشتیبانی خود را از انقلاب اعلام کردند، گفت: این حضور و آن هم در چنین شرایطی مسؤولیت همه مدیران و مسؤولان کشور را در برابر چنین ملت فهیم، هوشیار و با بصیرتی دو چندان می کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مسؤولان کشورمان باید به وظیفه تاریخی خود در برابر این ملت به خوبی عمل کنند، بیان داشت: امروز مردم فهیم ایران اسلامی از مسؤولان خود مطالبه به حق دارند که در حوزه اقتصادی میزان رسیدگی و تلاش های مسؤولان بیشتر شود.

حجت الاسلام جلالی با بیان این که نباید مطالبات به حق مردم در حوزه اقتصادی نادیده گرفته شود، خاطرنشان کرد: این مردم ولی نعمت ما هستند و امروز همه بخش های کشور وظیفه دارند در جهت رفع دغدغه های مردم فهیم ما تلاش کنند.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه برخی بی توجهی ها در حوزه اقتصادی موجب بروز حوادث اخیر در کشور را فراهم کرد، بیان داشت: در ابتدا اعتراض ها در برخی شهرها پیرامون مسائل اقتصادی و گرانی ها بود که متأسفانه دشمن با سوء استفاده از این فرصت به وجود آمده تلاش کرد تا فضا را در جهت اهداف شوم خود تغییر دهد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم هوشیار و با بصیرت کشورمان در ادامه صف خود را از صف اغتشاشگران و اخلال گران نظم و امنیت کشور جدا کردند، خاطرنشان کرد: در این روزهای اخیر به وضوح دیدیم که مردم انقلابی کشورمان چگونه بار دیگر حمایت خود را از اصل نظام اعلام کردند.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به نقش عوامل بیرونی در حوادث اخیر به وضوح روشن است، خاطرنشان کرد: آمریکای جنایت کار به همراه رژیم غاصب صهیونیستی و عربستان کودک کش هدایت مستقیم ناآرامی های اخیر در کشور را بر عهده داشت.

وی با تأکید براین که امروز جامعه ما نیازمند تقویت روح امید و نشاط در بخش های مختلف است، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی ها از جمله رسانه ها همواره روح ناامیدی را در کشور ترویج می کنند که این یک نوع خیانت به کشور است.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به این که اگر غربی ها به ویژه آمریکا به فکر ملت ایران است پس چرا چهار دهه این ملت مورد شدید ترین تحریم های آنها قرار گرفته است، بیان داشت: آمریکایی ها باید بدانند که دیگر حرف های آنها در میان افکار عمومی جامعه جهانی خریداری ندارد./۹۵۰/ت303/ب1

ارسال نظرات