۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۵۴۵۳۷۸
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

ملت ایران به دروغ پراکنی های دشمن توجهی نمی کنند

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند که ملت ایران هیچ گاه به تبلیغات دروغین توجهی نمی کنند، گفت: این ملت در همه ادوار از آزمون های مختلفی سربلند بیرون آمدند و هر لحظه آماده دفاع از انقلاب و ارزش های این نظام هستند.
امام جمعه نکا

حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا حماسه نهم دی را تجلی بصیرت ملت ایران در دفاع از انقلاب دانست و افزود: در هر مقطعی از انقلاب اسلامی این بصیرت مردم است که توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که در مواقع بحران و فتنه های سیاسی تنها بصیرت یک ملت است که می تواند کشور از بحران عبور دهد، خاطرنشان کرد: به طور حتم اگر بصیرت ملت انقلابی ایران اسلامی در سال 88 نبود، فتنه گران به همان اهداف از پیش تعیین شده خود دست پیدا می کردند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران، بازخوانی حوادث فتنه 88 و بی بصیرتی برخی خواص را برای نسل جوان ضروری دانست و خاطرنشان کرد: تنها بصیرت مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری بود که کشور از آن بحران خطرناک خارج شد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که بازخوانی دقیق حوادث سال 88 از بروز برخی فتنه در آینده جلوگیری خواهد کرد، افزود: باید از این گونه حوادث ناگوار در کشور درس بگیریم و با وحدت، همبستگی، بصیرت و هوشیاری از بروز این گونه فتنه ها در جامعه اسلامی جلوگیری کنیم.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که دشمنان انقلاب اسلامی پس از ناامیدی در تقابل جمهوری اسلامی ایران، تلاش می کند از درون کشور دچار آشوب و چنددستگی کند، بیان داشت: امروز دشمن به بهانه مشکلات اقتصادی تلاش می کند مردم را از انقلاب، نظام و دولت ناامید کند.

استاد حوزه علمیه مازندران، ایجاد فاصله میان مردم و حکومت اسلامی را یکی از توطئه های قدیمی نظام سلطه از این نظام عنوان کرد و گفت: ملت بزرگ ایران هوشیارانه نقشه های دشمن را رصد می کنند و اجازه نخواهند داد کوچکترین خللی در برنامه های کشور ایجاد شود.

وی با تأکید براین که باید توجه داشت که در هر شرایطی باید از بی قانونی و توهین به مقدسات دینی تبری کنیم، خاطرنشان کرد: باید از ماجرای سال 88 که بخشی از آن توهین به مقدسات اباعبدالله الحسین(ع) و یک حرکت غیرقانونی بوده، برای همیشه اظهار تبری کنیم.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که روز نهم دی به معنای اظهار تبری از جریان فتنه و تجدید میثاق با ولایت است، تصریح کرد: مردم کشورمان هوشیار باشند که دشمن دست از توطئه و فتنه انگیزی در کشورمان برنداشته و هر روز به بهانه های مختلف تلاش می کند، امنیت، آرامش و آسایش را در جامعه ما خدشه دار کند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند که ملت ایران هیچ گاه به تبلیغات دروغین دشمنان توجهی نمی کنند، افزود: این ملت در همه ادوار از آزمون های مختلفی سربلند بیرون آمدند و هر لحظه آماده دفاع از انقلاب و ارزش های این نظام هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ امروز هوشیار تر از هر زمان دیگری در صحنه دفاع از انقلاب حاضر هستند، خاطرنشان کرد: دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی باید بدانند که با تحریک افکار عمومی نمی توانند زمینه ای را برای فتنه ای جدید را در کشور فراهم کنند.

حجت الاسلام لائینی با تأکید بر این که مسؤولان به ویژه دولت باید هوشیار باشد و بیشتر به خواسته ها و مطالبات مردم توجه کند، تصریح کرد: نباید برخی مسائل و مشکلات سطحی موجب بروز بحران های داخلی در کشور شود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم مهم ترین وظیفه دولتمردان است، خاطرنشان کرد: دشمن به بهانه فشارها و مشکلات اقتصادی سعی در ایجاد یک بحران داخلی در کشور است که مسؤولان باید هوشیار باشند.

مسؤول حوزه علمیه نکا با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در چهار دهه اخیر مشکلات و بحران های اقتصادی بسیاری را پشت سر گذاشته اند، تصریح کرد: این مشکلات و گرفتاری ها موجب عقب نشینی این ملت از انقلاب و آرمان های نظام نشده است./۱۳۱۷/پ203/ب1

ارسال نظرات