۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۵۴۴۹۶۲
مدیر مدرسه علمیه امام صادق بروجرد:

حماسه ۹ دی یادآور پیوند بین مردم و رهبری است

مدیر مدرسه علمیه امام صادق بروجرد با اشاره به لبیک مردم در ۹ دی ۸۸ برای خاموش کردن جریان فتنه گفت: ۹ دی ماه یادآور پیوند دوباره مردم و رهبری است.
9 دی

حجت الاسلام مجتبی گودرزی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ص) بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به جریان فتنه 88 و توطئه های دشمنان انقلاب بیان داشت: دشمنان انقلاب انتخابات 88 را فرصتی برای پیاده سازی توطئه های خود دانستند.

وی با اشاره به ایستادگی مردم در برابر فتنه گران داخلی و خارجی افزود: مردم در 9 دی 88 باری دیگر پیوند بین خود و رهبر معظم انقلاب را تحکیم بخشیدن و با لبیک گفتن به ندای رهبری در برابر باطل ایستادگی کردند.

حجت الاسلام گودرزی با اشاره به هدف دشمنان در جریان فتنه 88 و راه اندازی انقلابی مخملی خاطرنشان کرد: بصیرت و هوشیاری ملت ایران خنثی کننده توطئه های دشمنان بود.

وی در ادامه یادآور شد: اگر مردم حماسه 9 دی را خلق نمی کردند اکنون کشور در وضعیت دیگری شاید به سر می برد و دشمنان انقلاب به اهداف شوم خود می رسیدند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد بیان کرد: اگر حضور مردم نبود فتنه گران به میدان می آمدند و با راه اندازی انقلاب مخملی باید جای خود را با آنان عوض می کردیم.

وی بر ضرورت حضور مردم در صحنه های انقلاب تأکید کرد و اظهار داشت: این بصیرت و هوشیاری و تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب رمز پیروزی نظام در عرصه های مختلف و خنثی کننده توطئه های دشمنان انقلاب است.

حجت الاسلام گودرزی با بیان اینکه تا زمانی که مردم در صحنه نباشند نمی توان جلوی توطئه های استکبار ایستادگی کرد، عنوان داشت: خلق حماسه 9 دی یادآور حضور، اقتدار و پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب است./9459//۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات