۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۵۴۴۷۹۵
امام جمعه جم:

۹ دی ماه پایانی بر فتنه بود

امام جمعه جم گفت: حضور بی‌نظیر و میلیونی مردم خط پایانی بر فتنه‌گری دشمنان بود و فتنه‌گران در آتش خشم ملت مسلمان ایران سوختند و ۹ دی ماه در واقع پایانی بر فتنه بود.
حجت الاسلام محمد گنجی امام جمعه جم

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد گنجی شامگاه یک‌شنبه در نشست برگزاری برنامه‌های 9 دی در شهرستان جم اظهار داشت: این روزها سخن از سال‌روز یک روز تاریخی و حماسی در سال 88 است که مردم با حضور میلیونی خود توطئه و فتنه دشمنان و معاندان و بدخواهان انقلاب و نظام ولایی را نقش بر آب کردند.

وی افزود: حماسه 9 دی پس از انتخابات سال 88 که فتنه‌گران اغتشاش، خرابی، اهانت به امام و مجالس عزاداری کردند، رخ داد و در این روز شاهد اتحاد مردم با رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران بودیم که طی آن مردم جانانه به میدان آمدند و از نظام و رهبری حمایت و پشتیبانی کردند.

امام جمعه شهرستان جم گفت: درایت و صلابت مقام معظم رهبری، بصیرت ملت ایران، وظیفه‌شناسی و به موقع عمل‌کردن نهادهای مختلف و همکاری مردم دلسوز باعث شد که فتنه 9 دی سرکوب شود.

وی ادامه داد: بصیرت و میثاق امت با ولایت بود که سبب شد این روز به عنوان نقطه عطفی در جاودانگی و اتحاد مردم  ایران به شمار رود و امروز هیچ امری به اندازه وحدت مردم و مسوولان اهمیت ندارد و همه باید با تبعیت از ولایت فقیه برای رشد و بالندگی ایران اسلامی اهتمام ورزیم.

امام جمعه جم وظیفه متولیان فرهنگی را سنگین برشمرد و عنوان کرد: مسوولان فرهنگی باید با برنامه‌های جذاب و پرمحتوا جوانان را جذب کنند و دشمنان را ناکام بگذارند.

گنجی تصریح کرد: ارتقاء سطح آگاهی و بصیرت و قرار گرفتن در مسیر ولایت، فرد و جامعه را در مقابل هجمه‌های دشمنان ایمن می‌دارد و رمز موفقیت در برابر فتنه‌گران نیز ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری بود.

وی با اشاره به فتنه 88 و عدم بصیرت مردم در داخل اذعان داشت: اگر بصیرت وجود داشت، این مشکلات به‌وجود نمی‌آمد و انسان باید قدرت تشخیص داشته باشد.

گنجی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال ایجاد شکاف و اختلاف بین دل‌سوزان انقلاب است و باید هوشیار باشیم و با حرکت حول محور رهبری دشمنان را ناکام و ناامید کنیم.

امام جمعه جم با تاکید بر لزوم برگزاری با شکوه سال روز حماسه 9 دی اظهار داشت: 9 دی یک روز بزرگ و ارزشمند در این سرزمین است و مردم با حضور خود، تودهنی بزرگی به استکبار زدند و ثابت کردند که همواره پای ارزش‌ها و آرمان‌ها ایستاده‌اند و ولایت فقیه را تنها نمی‌گذارند.

وی به ابعاد مختلف فتنه 88 اشاره کرد و افزود: در فتنه 88 دشمنان داخلی و خارجی در صدد براندازی نظام بودند و تمام امکانات و ظرفیت خود را به کار گرفتند و هزینه‌های زیادی صرف کردند.

گنجی اضافه کرد: حضور بی‌نظیر و میلیونی مردم خط پایانی بر فتنه‌گری دشمنان بود و فتنه‌گران در آتش خشم ملت مسلمان ایران سوختند و 9 دی ماه در واقع پایانی بر فتنه بود.

امام جمعه جم گفت: بدون تردید هدف اساسی دشمن از ایجاد فتنه و کشاندن مردم به خیابان‌ها، انتخابات نبود بلکه دشمنان برای براندازی نظام نقشه کشیده بودند و فکر می‌کردند در برابر اراده ملت ایران موفق می‌شوند.

گنجی اذعان داشت: حضور بی‌نظیر مردم در 9 دی در واقع تمام معادلات دشمن را بر هم زد و فتنه‌گران را منزوی کرد و دشمن را در شوکی بزرگ فرو برد.

وی تصریح کرد: مردم ایران ولایت‌مدار و عاشق اسلام هستند و با هر گونه حرکت ضددینی مقابله می‌کنند و همواره از نظام اسلامی دفاع کرده و در برابر بدخواهان و دشمنان ایستادگی می‌کنند.

امام جمعه جم یادآور شد: دشمن امروز برای جوانان این مرز و بوم نقشه کشیده و سعی دارد با تهاجم فرهنگی نسبت به انحراف جوانان اقدام کند که مسوولان و متولیان فرهنگی باید هوشیار باشند و دشمن را ناکام کنند./۹۶۹//۱۰۲/خ

 

منبع: فارس

ارسال نظرات