۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۵۴۲۰۲۲
به همت اداره اوقاف و امور خیریه غرب تهران؛

جشن میلاد نبی اکرم و امام صادق در آستان مقدس امامزاده حسن برگزار شد

جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) و محفل انس با قرآن کریم به همت اداره اوقاف و امور خیریه غرب تهران با حضور زوار آستان مقدس امامزاده حسن(ع) برگزار شد.
امامزاده حسن امامزاده حسن امامزاده حسن امامزاده حسن امامزاده حسن امامزاده حسن امامزاده حسن امامزاده حسن امامزاده حسن امامزاده حسن امامزاده حسن امامزاده حسن امامزاده حسن امامزاده حسن امامزاده حسن امامزاده حسن امامزاده حسن امامزاده حسن امامزاده حسن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) و محفل انس با قرآن کریم به همت اداره اوقاف و امور خیریه غرب تهران ظهر امروز ۱۵ آذر ۹۶ با حضور حجت الاسلام حسین سرزعیم تولیت آستان مقدس امامزاده حسن(ع) و زوار این آستان در محل آستان شریف برگزار شد.

در این مراسم که با قرائت آیاتی چند از قرآن کریم آغاز شد حجت الاسلام محمدهادی غفوری استاد حوزه علمیه ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز ولادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع)، گفت: میلاد پیامبر اکرم(ص) روزی سرنوشت‌ساز و دارای پیام عالی برای جهان هستی و سراسر نور و برکت برای بشریت است.

وی با بیان اینکه امروز هم روز نبوت و هم روز امامت است، عنوان کرد: زندگی بشر در عدم نبوت و امامت چیزی جز گمراهی و ضلالت نیست. خداوند متعال دلیل خلقت عالم هستی و کل عالم امکان را وجود مبارک و نازنین پیامبر اکرم(ص) معرفی کرده است.

استاد حوزه علمیه در ادامه اظهار داشت: نعمتی بالاتر از وجود نعمت نبوت و امامت در زمین برای انسان وجود ندارد به همین علت است که خداوند متعال در قرآن کریم پیامبر اکرم(ص) را مایه رحمت برای جهانیان معرفی می‌کند.

حجت الاسلام غفوری با بیان اینکه انسان باید آگاه باشد تا در دنیا دل به چیزهای گذرا و ناپایدار نبندد، عنوان کرد: مظاهر دنیا و زندگی مادی همگی فناشدنی هستند اما اگر دست به دامان پیامبر(ص) و اهل بیت ایشان شده و همواره در امورات خود به آنها اقتدا کنیم، در دنیا و آخرت سعادتمند و پیروز خواهیم شد.

وی در پایان با اشاره به شناخت امام عصر(عج) خاطرنشان کرد: بر ما واجب است در هر عصر و زمانی، امام و ولی خود را بشناسیم و او را پیشوای خود در تمام امور قرار دهیم تا عزت و سربلندی در دنیا و آخرت را برای خود تأمین کنیم.

شایان ذکر است؛ در بخش پایانی این مراسم علامه بر مداحی احمد نیک بختیان، با طرح سوال از زوار به ۱۰ نفر کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اعطا شد، همچنین از زوار آستان مقدس امامزاده حسن(ع) پذیرایی شد./966/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات