۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۵۴۰۸۶۲

برگزیدگان جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان‌شرقی معرفی شدند

نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌شرقی به همت سازمان بسیح رسانه با معرفی و تجلیل از برگزیدگان در بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.
تجلیل از برگزیدگان جشنواره رسانه ای ابوذر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی عصر امروز در اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ابوذر در تبریز اظهار داشت: این جشنواره نماد حق‌طلبی و حق‌گویی است؛ چرا که رسانه‌ها زبان مردم، انقلاب اسلامی، عدالت و توحید هستند.

وی با بیان این‌که خبرنگاران با محافظه‌کاری بیگانه هستند، افزود: بی‌تفاوتی به جریان‌های روز نیز آفتی است که دشمنان تلاش دارند چنین فضایی در کشور حاکم شود، اهالی رسانه هنرمندانی هستند که نمی توانند نسبت به مسائل پیرامون خود بی تفاوت باشند.

سردار کریمیان با تأکید بر این‌که اختلاف سلیقه‌ مانع تعامل و همدلی اهالی رسانه با یکدیگر نشود، تصریح کرد: اهالی رسانه می توانند با وحدت‌رویه امور مهم را با یکدلی پیش ببرند، امروز برای جریان‌سازی نسبت به مسائل و مشکلات موجود نیازمند همدلی اهالی رسانه هستیم.

بنابر این گزارش، نزدیک به ۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شد که با نظر هیأت داوران از میان آثار ارسالی، ۱۰ اثر به عنوان آثار برتر و ۱۲ اثر شایسته تقدیر شناخته شدند. که در بخش  اقتصاد مقاومتی گزارش «حلقه گمشده اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی جوانان، حمایت مسوولان» از محمدامین خوش نیت برگزیده شناخته شد.

همچنین آثار نوید مستفیضی با عنوان«زنگار سیاسی بر طلای سرخ آذربایجان»، اسد بابایی با عنوان «پشت‌میزنشینان با اراده وقتی کمر مشکلات خم می‌شود» و رقیه غلامی با اثر «عروسک‌ها زندگی‌ام را می‌گذرانند» شایسته تقدیر شناخته شدند.

بنا به نظر هیأت داوران در بخش عکس اثر امیر صادقی به‌ عنوان عکس برتر شناخته شد و در بخش معرفی دستاوردهای انقلاب، اثر رقیه علی پور و یحیی مرتضایی برگزیده شناخته شدند، در بخش تقویت روحیه خودباوری نیز گزارش تصویری امیر صادقی برتر و مورد تجلیل قرار گرفت، ضمن این‌که اثر فرینوش اکبرزاده شایسته تقذیر شناخته شد.

همچنین یادداشت مجید قنبرزاده برگزیده شد و اثر مینا بازگشا، معصومه درخشان، لیلا حسین زاده و فاطمه داداشی شایسته تقدیر شناخته شدند، در بخش  گردشگری و تبریز 2018 نیز گزارش «تبریز گردی با گردشگران هلندی، فقط به خاطر بازار تبریز آمده‌ایم/ چرا شهر با دو سال پیش تفاوتی ندرد؟» از بهنام عبدالهی برگزیده شناخته شد.

ضمن این‌که اثر پرویز بابایی، حامد عاطفی فر و قمر طالبی شایسته تقدیر بودند، در حوزه عکس اثر محمدحسین عبدالله زاده نیز بعنوان عکس برگزیده انتخاب شد، در بخش دریاچه ارومیه گزارش برتر برای سامان عیوضی بود و اثر محرم محمدیان و سید کاظم یوسفی شایسته تقدیر شناخته شد./935/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات