۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۵۴۰۷۳۲
امام جمعه شهرستان پاوه خبر داد؛

آغاز بازسازی مساجد و مدارس مناطق زلزله زده با مشارکت خیران

ماموستا قادری با بیان اینکه با مشارکت خیران کار احداث و تعمیر مساجد و مدارس مناطق زلزله زده آغاز شده، گفت: بعد از زلزله کرمانشاه، ستاد جمع آوری و ارسال کمک های مردمی و اعزام نیروهای امداد و نجات در پاوه تشکیل شد.
ماموستا قادر قادری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا قادر قادری امام جمعه اهل سنت شهرستان پاوه ظهر امروز در دیدار با آیت الله علما، ابراز داشت: بعد از زلزله اخیر کرمانشاه، ستاد جمع آوری و ارسال کمک های مردمی و اعزام نیروهای امداد و نجات در پاوه تشکیل شد.

امام جمعه شهرستان پاوه تصریح کرد: این ستاد با هدف ایجاد آرامش برای مردم و جذب کمک های بیشتر برای مناطق زلزله زده تشکیل شد و تا اسکان کامل زلزله زدگان به کار خود ادامه خواهد داد.

ماموستا قادری بیان داشت: با مشارکت خیران در مناطق زلزله زده کار احداث و تعمیر مساجد و مدارس نیز آغاز شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: ستاد شهرستان پاوه با جمع آوری کمک های مردمی در بازسازی مساجد و مدارس مشارکت دارد و امید است هرچه سریعتر با احداث مدارس و مساجد جریان زندگی مردم مناطق زلزله زده به روال عادی بازگردد.

امام جمعه شهرستان پاوه با اشاره به مشارکت روحانیان در مناطق زلزله زده مطرح کرد: از روز بعد از وقوع حادثه زلزله، روحانیان به مناطق مختلف اعزام شده و با اقامه نماز بر پیکر جان باختگان، در امر تدفین آنها مشارکت داشتند.

ماموستا قادری با اشاره به سرکشی رهبر معظم انقلاب از مناطق زلزله زده عنوان داشت: رهبر معظم انقلاب با حضور در مناطق زلزله زده با مردم ابراز همدردی و همدلی کرده و از وضعیت مردم زلزله زده ابراز ناراحتی و نگرانی کردند.

امام جمعه شهرستان پاوه در پایان گفت: مسؤولان باید با تلاش دوچندان برای اسکان تمام مردم زلزله زده عمل کنند تا با توجه به فرا رسیدن فصل سرما مشکلات حادثه دیدگان دوچندان نشود./8571/پ202/ب1

ارسال نظرات