۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۵۳۹۸۲۹
پس از اقامه نماز جمعه؛

پیکر شهید عبداللهی‌ همایون‌آذر در تبریز تشییع شد

پیکر شهید عبدالحسین عبداللهی‌ همایون‌آذر، از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس بر دوش نمازگزاران جمعه تبریز تشییع شد.
تشییع پیکر شهید دفاع مقدس عبدالحسین عبداللهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مردم مؤمن، شهیدپرور و ولایت‌مدار تبریز امروز پس از آیین عبادی سیاسی نماز جمعه تبریز پیکر پاک شهید عبدالحسین عبداللهی‌ همایون‌آذر، از شهدای والامقام دوران هشت سال دفاع مقدس را تشییع کرده و با دیگر با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق بستند.

این مراسم که با حضور فرماندهان و مسؤولان لشکری و کشوری نیز همراه بود، پس از تشییع از مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز از میدان ساعت تا معراج شهدا تشییع و پس از اقامه نماز توسط حجت الاسلام والملسمین آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در وادی رحمت به خاک سپرده شد.

بنابر این گزارش، شهید «عبداللهی‌ همایون‌آذر» متولد سال 1343 در تبریز بود که در سال 61 و در عملیات «مسلم ابن عقیل» در منطقه سومار به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از 35 سال به زادگاهش تبریز بازگشت. پیکر این شهید والامقام پس از 35 سال در منطقه عملیاتی سومار به تازگی تفحص و شناسایی شده است.

گفتنی است، قرار است مراسم بزرگداشت شهید عبداللهی‌ همایون‌آذر عصر امروز جمعه از ساعت 18:30 تا 20:30 در مسجد قالیچی‌لر واقع در بلوار منجم، اول خیابان شهید ظهیری برگزار شود./935/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات