۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۵۳۹۷۶۱
مدیر حوزه علمیه شهرستان ایوان:

تبیین و نشر تفکر بسیجی از وظایف مهم طلاب و روحانیان است

مدیر حوزه علمیه شهرستان ایوان گفت: یکی از مسائلی که طلاب انقلابی باید به آن توجه ویژه داشته باشند داشتن روحیه بسیجی است زیرا این روحیه رمز مقاومت و راز پیروزی بر نظام سلطه است.
هفته بسیج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام حسن فریادی، مدیر حوزه علمیه شهرستان ایوان، عصر امروز در مراسمی که در حوزه علمیه ایوان به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: بسیج ثمره انقلاب اسلامی و نهال مقدسی است که به دستان معمار کبیر انقلاب کاشته شد.

وی افزود: این نهال از سوی رهبر فرزانه انقلاب نگهداری و رشد کرد و امروز تبدیل به تفکر و مکتبی برای مبارزه با طواغیت زمان شده است.

حجت الاسلام فریادی خاطر نشان کرد: یکی از مسائلی که طلاب انقلابی باید بدان توجه ویژه داشته باشند داشتن روحیه بسیجی است زیرا که این روحیه رمز مقاومت و راز پیروزی بر نظام سلطه است.

مدیر حوزه علمیه شهرستان ایوان ابراز داشت: تجربه نشان داده در هر جایی که با تفکر بسیجی و داشتن این روحیه کاری انجام شده آن عمل به بهنرین نحو ممکن شکل گرفته و سربند از آن خارج شده ایم.

وی ادامه داد: بسیج امروز در تمامی عرصه ها مانند علمی، فناوری، پرشکی، فرهنگی، سیاسی و نظامی خوش درخشیده است و این تفکر یکی از محصولات صادراتی ایران به مظلومان دنیا برای پیشرفت و مقابله با استکبار است.

این مدرس حوزه با بیان اینکه مدیریت بسیجی باید در کشور و در سطح عالی مدیریتی وجود داشته باشد، گفت: اگر مسؤولان با تفکر و روحیه بسیجی عمل کنند قطعا کشور اسلامی ما در مسیر تعالی هرچه بیشتر قرار خواهد گرفت و امید دشمن تبدیل به یأس خواهد شد.

حجت الاسلام فریادی تاکید کرد: طلاب حوزه هم باید در کسب تفکر و داشتن روحیه بسیجی کوشا باشند تا حوزه انقلابی که یکی از مطالبات به حق رهبری از حوزه ها است به نحو احسن شکل بگیرد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان ایوان عنوان داشت: بصیرت چراغ راه و نشان دهنده مسیر هدایت است که یکی از مولفه های اصلی در تفکر بسیجی است که طلاب و روحانیان باید بسیجی، بصیر و بصیرت افزا باشند.

وی در پایان گفت: یکی از وظایف مهم طلاب و روحانیان تبیین و نشر تفکر بسیجی است زیرا امروز دشمن به دنبال تضعیف این روحیه که علت اصلی شکست های آنها است، هستند./۸۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات